Nemški Zvezni urad za motorna vozila (KBA) je odobril konkretne tehnične rešitve za motorje. Kot so pojasnili v Volkswagnu, bodo na spornih dizelskih motorjih z 1,2 in 2,0 litroma delovne prostornine posodobili programsko opremo, za kar bo potrebne slabe pol ure dela.

Na 1,6-litrskih motorjih bodo prav tako posodobili programsko opremo, obenem bodo morali neposredno pred merilnik zračnega pretoka pritrdili transformator zračnega toka. Za izvedbo bo predvidoma potrebna manj kot ena ura dela, so sporočili iz Porsche Slovenija.
Lastniki vozil bodo najprej prejeli dopis, s katerim jih bodo obvestili, da je njihovo osebno vozilo predvideno za vpoklic na servis, nato pa še dopis, s katerim jih bodo obvestili, da se lahko na poljubnem pooblaščenem servisu dogovorijo za termin za izvedbo tehničnih rešitev.
Ukrepe naj bi v prvem četrtletju začeli izvajati na 2,0-litrskih motorjih, do konca drugega trimesečja naj bi jih predvidoma izvedli na spornih 1,2-litrskih motorjih. Od tretjega četrtletja in do konca akcije pa se bodo ukrepi izvajali na spornih vozilih z 1,6-litrskim motorjem.
Opozorili so še, da se podjetje do konca prihodnjega leta izrecno odpoveduje uveljavljanju pravice do ugovora zaradi zastaranja v primeru morebitnih zahtevkov, povezanih s programsko opremo, vgrajeno v motorje tipa EA189. Podaljšanje zastaralnih rokov za tovrstne zahtevke velja tudi, če so že zastarani.
Komentarji (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV