Kot blisk je ta konec tedna na družbenih omrežjih zaokrožil račun, ki ga je fotografiral in na Facebooku objavil eden izmed uporabnikov popularnega družbenega omrežja. Kot je razvidno z računa, je v eni izmed obalnih picerij naročil pico, in kot je pogost običaj, prosil še za dodaten krožnik, saj si je jed delil še z nekom.
Ko je prejel račun, je ugotovil, da so mu dodatni krožnik zaračunali cela dva evra. Ko se je zaradi tega pritožil osebju, so mu odvrnili, da je to običajna praksa in da se na obali tudi kozarec vode iz pipe zaračuna dva evra.

Račun, ki je bil objavljen na družbenem omrežju Facebook, se je med Slovenci bliskovito razširil in v izredno kratkem času doživel več kot 850 delitev in številne ostre komentarje.
Slovenci očitno nismo edini, ki znamo zaračunati veliko za nič. Businessinsider je objavil zgodbo o avstralski trgovini, ki vam zaračuna kar pet dolarjev (3,85 evra), če si želite ogledati stvari, ki jih ponujajo. Kot so obrazložili na obvestilu, ki so ga namenili svojim strankam, so se za to odločili, ker so ugotovili, da mnogi hodijo v njihovo trgovino zgolj preverjat njihovo ponudbo in cene, nato pa podobne, a cenejše artikle poiščejo in kupijo na spletu.
Omenjeni znesek v trgovini zaračunajo vsakemu, ki vanjo vstopi, nato pa mu ga ob morebitnem nakupu povrnejo. Kljub temu, da je "showrooming", kot so tuji mediji poimenovali pojav ogledovanja stvari brez pravega nakupa, postal resna težava prodajalcev, ki poslujejo zgolj prek fizičnih trgovin, so zaračunavanje zgolj ogledovanja obsodili številni priznani finančni mediji, ob tem pa pogosto navajajo primer velike trgovske verige Best Buy, ki strankam na njihovo zahtevo ceno katerega koli artikla v trgovini zniža na ceno, ki jo je stranka našla v kateri od spletnih trgovin.
Komentarji (408)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV