Cekin.si
image (28)
Koristno

Šokantna dejstva o krizi!

Ž.K.
30. 08. 2012 16.50
12

Tokrat ne govorimo o ugotovitvah katere izmed raziskav ali o statističnih podatkih. Revščino so v Evropi zaznali največji izdelovalci in prodajalci potrošnih dobrin. Preberite, kako bodo poskrbeli, da kljub plitkim žepom potrošnikov, njihovi dobički ne bodo upadli.

Evropa se je skozi stoletja svojega obstoja vedno znova in znova spopadala z revščino. V nekaterih delih bolj v nekaterih manj. Združitev vseh držav pod eno okrilje je vsaj za kratek čas dajalo občutek, da je pred nami neskončno obdobje blagostanja. A glede na dogajanje v zadnjih letih je postalo jasno, da se morajo prebivalci stare celine pripraviti na obdobje pomanjkanja.

Mediji poročajo o popolnem propadu Grčije, praznih policah v italijanskih trgovinah ter o Špancih, ki so racionalizirali nakupovanje do te mere, da v povprečju ob obisku trgovine zapravijo le še 17 evrov. Iz največjih globalnih podjetji, kot so Unilever, E.Leclerc in L'Oreal so že sporočili, da je njihovo mnenje, da znižanje kupne moči in upad standarda v Evropi po njihovem mnenju ni prehodna faza in se bodo morali s svojimi prodajnimi prijemi prilagoditi novemu stanju. Ugotavljajo, da bi bilo nižanje cen in marž v boju za potrošnike neproduktivno. Rešitev svojih težav vidijo v načinu prodaje, kot ga uporabljajo na trgih v razvoju. V trgovinah bo tako vedno več artiklov v manjših embalažah in manjših pakiranjih. Kot je za nemško izdajo časnika Financial Times povedal Jan Zijderveld, eden izmed vodilnih v podjetju Unilever, ne morejo pričakovati, da bo Španec, ki v trgovini porabi 17 evrov, polovico tega zneska porabil za njihov pralni prašek. Tako lahko Španci kupujejo pralni prašek v pakiranjih, ki omogočajo le pet pranj, Grki imajo na voljo manjša pakiranja krompirja in majoneze, z novimi prodajnimi metodami se bodo morali sprijazniti tudi Angleži, je še povedal predstavnik nizozemsko-angleške korporacije.

Tudi podjetje E.Leclerc bo, kot lahko preberemo na spletnem portalu businessinsider, prilagodilo svojo ponudbo bolj plitkim žepom. V Italiji so tako do nedavnega prodajali jogurte le v paketih, zdaj jih ponujajo tudi posamezno.

Tovrstni tržni logiki so se do sedaj upirali pri L'Orealu, največjem svetovnem proizvajalcu kozmetike. Kot je povedal njihov direktor Jean-Paul Agon, so se raje usmerili k inovacijam in dodani vrednosti njihovih izdelkov. A kot kaže, se ta poteza do sedaj ni najbolje obnesla, saj so se njihovi prihodki krepko zmanjšali, posledično pa je za skoraj 5 odstotkov padla tudi vrednost njihovih delnic.

Komentarji (12)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
BMWmunja 31. 08. 2012 10.35
Pred dnevom ali dvema smo imeli slišati kot rezultat raziskave na državnem nivoju, da so pri nas marže v primerjavi z evropskimi 3X višje. Raziskava je bila objavljena s težiščem na živilskih trgovinah. Nobena skrivnost ni, da trgovci (delavci) v evropi zaslužijo po 3X več kot tukaj. Vprašam se, kam gre razlika? Ali kdo ve?...
hyperworld 31. 08. 2012 10.14
+1
Očitno nas tud za ovce nimajo več, ampak samo še kure, ki so jim ravnokar odsek* glavo. Namesto, da bi ponudl še večje paknge, ker ljudje znamo računat (večina), tako kot tedaj ko so še nakupovale naše babice, bi blo kul, tako pa z revnega potrošnika skušajo izmolzti še zadnje evre. Ne razumem kako bo negdo preživel z enim jajcem namesto z 10 na mesec naprimer? Ker posamezno jajce bo sigurno dražje. ponudjo naj jih v pakngi po 20, pa še enmjčken cenej na kos. Če ma nek socialc na mesec na voljo 150 eur za hrano jih bo že tko obračal da bo kupu največ za najmanj, ne pa jajca po evro. Moram sploh to pisat ali lahko samo tistega ki ima tko "podjetno" logiko prilagojeno revnim, enkrat sunem???
User443636 30. 08. 2012 20.24
+18
Spet vabite s to fotografijo. A jo boste končno pokazali tudi v članku ali pa nas boste imeli še naprej za norce? Internet omogoča dvosmerno komunikacijo, tako da mi lahko tudi odgovorite v komentarju, zakaj je ne objavite.
Ma Teja 1 30. 08. 2012 21.26
+12
se strinjam, kliknem na sliko, vedno znova, pa nikoli v članku zares tiste slike :S :S ... katerikoli članek pač odprem, kr nekaj :S
itiswhatitis 30. 08. 2012 22.07
+9
ampak res, kaj so tile 24ur eni šarlatani to n morš verjet.
User756987 31. 08. 2012 00.10
+2
nimajo kaj za delat
User939542 30. 08. 2012 19.40
+3
''kako z lahkoto so se prilagodili''? S kaksno lahkoto so se prilagodili!
miki67 30. 08. 2012 19.35
+44
ma ne me farbat kao s to krizo. Španci kao šparajo, reveži ubogi nimajo niti za burek, včeraj smo pa videli kako so na prazniku paradižnikov uničili 120 ton le teh za obmetavanje. Krize nema za Španijo in Italijo. Ti dve bogati državi bosta dobili pomoč EU, ker sta pametni in prikazujeta krizo, Slovenija pa ne, nema krize pravi JJ
pinocio 30. 08. 2012 19.02
+19
pa bo šlo še več za embalažo
Ramzess 30. 08. 2012 18.40
+23
"V Italiji so tako do nedavnega prodajali jogurte le v paketih, sedaj jih ponujajo tudi posamezno." Temu pa s težka verjamem, ...pri nas to poznamo že od kar pomnim, ...
User485741 31. 08. 2012 07.33
+17
pri nas bodo prodajali jogurt po žličkah
User471582 31. 08. 2012 08.20
-1
@Samos75; to lahko velja samo za E.Leclerc, kar je čisto možno.
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1103