Slovenski turizem še naprej beleži rast, kar predsednica Slovenske turistične agencije (STO) Maja Pak pripisuje intenzivnim promocijskim aktivnostim, jasnemu pozicioniranju Slovenije kot zelene, aktivne in zdrave destinacije, atraktivnostim turističnih destinacij in inovativnim turističnim produktom. "Slovenski turizem še nikoli ni imel tako obsežnih in intenzivnih aktivnosti na tujih trgih," je dejala. Dejstvo pa je tudi, da turisti v zadnjem obdobju vse bolj iščejo destinacije, za katere menijo, da so varne.

Sredstev za program STO je več, praktično ves dodaten denar pa je usmerjen v komunikacijo - v oglaševalske digitalne, televizijske in druge kampanje, nadgrajeni so različni dogodki za splošno in strokovno javnost, promocija je razširjena na nove trge, ki jih na STO doslej niso mogli naslavljati v takšni meri. Sicer pa nadgrajujejo tudi komunikacijo prek spletnih družbenih medijev, kot so Facebook, Twitter, Instagram in drugi. "Pri številu sledilcev in interakcij beležimo izjemne rezultate," je poudarila direktorica organizacije.
Dodatna sredstva, usmerjena v turistično promocijo, so investicija, ki se obrestuje. Vendar pa mora biti promocija sistematična in usklajena tudi s promocijo destinacij in podjetij. "Zato program dela STO vedno oblikujemo v tesni povezavi z gospodarstvom, saj lahko le tako jasno opredelimo, kam gremo, na kakšen način, katere produkte na katerem trgu izpostavljati in podobno," je pojasnila Pakova.
Kakovostno promocijo morajo nujno spremljati tudi pravi turistični produkti - inovativni in z višjo dodano vrednostjo. "Le tako lahko naslavljamo turiste, ki so pripravljeni plačati več. Razvoj butične ponudbe je eden naših ključnih ciljev v naslednjih letih," je spomnila Pakova in kot lep primer izpostavila vse bolj pestro slovensko ponudbo glamuroznega kampiranja - glampinga.
Pred zimsko turistično sezono STO skupaj s turističnim gospodarstvom nadaljuje začrtane promocijske aktivnosti za tekoče leto. "V teku je obsežna vsebinska digitalna kampanja na 13 trgih, ki bo potekala vse do novembra, s poudarki na ključnih turističnih produktih," je spomnila direktorica STO. Prihajajo pa tudi številni dogodki; poleg dogodkov na obstoječih ključnih trgih se bo Slovenija tako predstavljala v Dubaju in New Yorku ter na turistični borzi JATA v Tokiu. Prav tako v Slovenijo še letos prihajajo številni novinarji in skupine novinarjev, med drugim iz Združenih arabskih emiratov in ZDA. "Vse to kaže, da Slovenija postaja vse bolj atraktivna destinacija," je poudarila Pakova.
Slovenija bo tudi v zimski sezoni zelena, aktivna in zdrava destinacija. Izpostavljene bodo zimske aktivne počitnice in zdravilišča, športni turizem, poseben poudarek pa bo veljal tudi kongresnemu turizmu ter vrsti nišnih turističnih produktov. V ospredju bodo tudi zeleni ponudniki oziroma zelene destinacije, vključeni v Zeleno shemo slovenskega turizma, je še dodala Pakova.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV