
Več kot 80 odstotkov turističnih povpraševanj v Evropi se danes zgodi na spletu, prav toliko ljudi tam raziskuje destinacijo, rezervacijo pa opravi okoli 70 odstotkov popotnikov. V Sloveniji na spletu išče in raziskuje destinacijo kar 93 odstotkov popotnikov. Usmerjenost v vsebinski digitalni marketing je zato nujna, izpostavljajo na STO v sporočilu za javnost.
Zato so na organizaciji v prvem letu samostojnosti pripravili obsežno digitalno kampanjo Make new memories, ki bo do novembra potekala na 12 evropskih trgih oziroma skupinah trgov ter v ZDA in Kanadi. Izvajajo jo na različnih kanalih, kot so nacionalni portali, Google, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Yandex in VKontakte.
Do zdaj so oglasi kampanje dosegli več kot 23 milijonov ljudi in več kot 160 milijonov prikazov. 123.000 tujcev iz ciljnih trgov je všečkalo profil STO Feel Slovenia na družbenem omrežju Facebook, prek iskalnikov Google in Yandex je bilo realiziranih več kot 200.000 klikov na izbrane ključne besede, prek mreže Google Display so našteli 148.000 klikov.
Med trgi so pri učinkovitosti digitalnega oglaševanja po 90 dneh izvedbe kampanje najbolj izstopale Francija in Švica, Češka, Italija, Velika Britanija in Irska ter Hrvaška in Srbija.
V enoletnem obdobju je krepko poraslo tudi število prijateljev oziroma sledilcev na lastnih družbenih omrežjih STO: za več kot 175 odstotkov na Facebooku (Feel Slovenia), za skoraj 100 odstotkov na Twitterju (Slovenia Tourism) ter za 160 odstotkov na Instagramu (Feel Slovenia).

Slovenski turizem se usmerja v trajnostne in zelene produkte z višjo dodano vrednostjo. Tako so na STO lani v sodelovanju z Zavodom tovarna trajnostnega turizma GoodPlace oblikovali Zeleno shemo slovenskega turizma - nacionalni program pospeševanja uvajanja trajnostnega turizma. Do zdaj je znak Slovenia Green pridobilo 18 destinacij oziroma 25 občin in devet ponudnikov. V postopku ocenjevanja je 17 destinacij, razglasitev in podelitev novih znakov bo septembra.
Sicer pa je STO v enem letu izvedla več kot 70 poslovnih dogodkov v tujini in doma, predstavila se je na več kot kot 40 mednarodnih sejmih in borzah. Med najodmevnejšimi so bili predstavitev na globalni turistični borzi ITB Berlin in turistični borzi MITT Moskva, sprejem za ruske partnerje v Moskvi ter osrednji turistični sejem IFT Beograd, kjer je bila Slovenija partnerska država.
19. Slovenska turistična borza (SIW) je medtem gostila predstavnike iz 137 turističnih agencij in organizatorjev potovanj iz 39 držav, rekordni 64-odstotni delež tujih podjetij pa se je borze udeležil prvič.
Na STO so izvedli tudi 82 študijskih potovanj za novinarje, ki se jih je udeležilo več kot 250 tujih novinarjev.
Slovenija je gostila tudi letno skupščino članov Evropskega združenja organizatorjev potovanj in turističnih agencij (ECTAA) ter SITE Executive Summit 2016, enega največjih globalnih promocijskih projektov Slovenije na področju kongresne dejavnosti. V okviru panela Turizem je na Blejskem strateškem forumu septembra lani zbrala ugledne mednarodne goste, v okviru foruma pa se je odvilo tudi drugo zasedanje vrha turizma 16 držav srednje in vzhodne Evrope s Kitajsko nacionalno turistično administracijo.
Slovenski turizem je v letu 2015 zabeležil rekordne rezultate, ko je prvič od samostojnosti naše države presegel mejo 10 milijonov turističnih prenočitev in 2,4 milijarde evrov izvoženih potovanj. Odlični statistični rezultati se nadaljujejo tudi v prvih šestih mesecih letošnjega leta, ko smo zabeležili skupno za šest odstotkov več prihodov turistov in za pet odstotkov več prenočitev v primerjavi z enakim obdobjem lani.
Turizem v Sloveniji prispeva okoli 13 odstotkov bruto domačega proizvoda (BDP), ustvarja osem odstotkov vrednosti celotnega slovenskega izvoza in 38 odstotkov izvoza storitev ter 13 odstotkov vseh delovnih mest v Sloveniji.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV