Cekin.si
WSC
Koristno

Šokantno odkritje bo spremenilo svetovno zgodovino!

Ž.K.
21. 05. 2013 08.23
74

Pet bakrenih kovancev, ki so jih odkrili na eni izmed avstralskih plaž, bi lahko popolnoma spremenilo zgodovino Avstralije. Če se bo izkazalo, da so v resnici stari 1000 let, bi to pomenilo, da je do odkritja kontinenta prišlo veliko pred 17. stoletjem.

Na Wikipediji lahko preberemo, da so bili zgodnji raziskovalci in zemljepisci prepričani, da obstaja nekje na jugu velika celina, ki čaka, da jo bodo odkrili. V resnici je bila dežela že poseljena, saj so jo odkrili že pred več kot 40.000 leti. Domnevajo, da so poleg domačinov prvi pristali na neznani celini Bugi – trgovci in pomorščaki z otoka Sulavesi (Celebes) v Indoneziji.

Nizozemski kapitani so vnesli na zemljevide velike dele obale med obdobjem velikih odkritij v 17. in 18. stoletju. Eden od njih, Abel Tasman, je leta 1642 odkril Tasmanijo. Britanec kapitan James Cook je na krovu ladje Endeavour leta 1770 odkril jugovzhodno obalo Avstralije. Jadral je proti severu in se za kratek čas ustavil v zalivu Botany (Botany Bay), ki je danes del Sydneyja, nato pa razvil britansko zastavo na rtu York. Vso vzhodno obalo je proglasil za britansko in ji dal ime Novi Južni Wales.

A pet bakrenih kovancev, ki jih je leta 1944 med drugo svetovno vojno avstralski vojak Maurie Isenberg našel na plaži, lahko uradni opis odkrivanja Avstralije popolnoma spremeni.

Najnovejše analize, ki so jih opravili na ameriški univerzi v Indiani, so namreč pokazale, da so kovanci stari približno 1000 let, izvirali pa naj bi iz Afrike, bolj natančno iz Tanzanije oziroma sultanata Kilwa. Da bi domnevo potrdili, so znanstveniki organizirali odpravo, ki bo raziskala kraj, kjer so bili kovanci najdeni. Pri tem jim bo v veliko pomoč zemljevid, ki ga je narisal Maurie Isenberg in označuje natančno lokacijo, kjer je kovance našel.

Odprava bo poskusila dokazati, da je med Avstralijo in Afriko že potekalo trgovsko sodelovanje stoletja, preden je kapitan James Cook Avstralijo označil za angleški teritorij.
 

Komentarji (74)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
142 25. 05. 2013 13.53
-9
Sigurno od Janše predniki (opice) in si bo zdaj Avstralijo denacionaliziral.
Poirot132 25. 05. 2013 14.13
+7
pejt spat ..... :S
User542719 25. 05. 2013 13.14
+12
Vidim, da spodaj omenjate piramide... Zakaj uradna znanost praktično nikoli ne omenjajo največje piramide na svetu ( "Bela piramida" na Kitajskem), dejstva, da ima Sfinga sledove vodne erozije (torej je njena starost najmanj 12 000 let) in , da so pod Sfingo ogromne sobane v katere ne pustijo nikogar... To je le nekaj od dejstev, poleg kamnov iz Ice, itd. itd. (lahko bi omenil še marsikaj, pa še ne bi zašel na teritorij "teorije zarot"...
User26844 25. 05. 2013 12.59
+2
Za Tasmanom so ze Francozi naselili svoje na ljudi v laguni sedanjega sydneya z prihodom Cooka so nepricakovano pobili vse Francoze in v godovino upisali da so bili oni prvi lazi. Veliko si anglezi pripisujejo zgodovino sebi kar ni res saj je anglescina razsirjena govorica francoscina pa ne in so hladno na veliko zgodovinskih dejstev zviseli.
Ramzess 25. 05. 2013 11.19
+16
Kdor verjame uradni zgodovini, je žrtev umske kontrole. Moč je brati celo o tem, da so si nekatere dinozavre celo izmislili, ne le da je bil njihov izgled vedno vprašljiv, sedaj celo obstoj nekaterih vprašljiv. Zgodovina človeka in planeta se je namenoma prikrojevala, dokazi sistematično uničevali, znanje starih ameriških ljudstev, Aleksandrijska knjižnica, muzeji v Iraški vojni, ipd. Če bi ljudje poznali resnično zgodovino, bi vedeli kakšen je resnični svet, poznali bi svoj pravi izvor. Največja 'hudićeva' prevara je bila, da človeka prepričal, tudi z brisanjem resnične zgodovine, izgradnjo kopice izmišljotin na katerih temelji uradna zgodovina, da 'hudič' ne obstaja. Moč človeka je v pravem znanju o sebi in svetu okoli sebe, je pot iz ujetosti iz tega sveta.
User996603 25. 05. 2013 15.14
+1
Točno tako...100% se strinjam...uradna zgodovina???
gLukas 25. 05. 2013 10.07
+17
Če prav razumem naslov se lahko izkaže da ni bilo niti prve niti druge svetovne vojne.
Ramzess 25. 05. 2013 11.28
+2
V kakšni drugi časovni liniji ju gotovo ni bilo.
titoist 25. 05. 2013 08.27
+19
KAJ PA ČE JIH JE PRINESEL IN IZGUBIL KAKŠEN SCOTTOV NUMIZMATIK
User589733 22. 05. 2013 14.55
-3
Conspiracy!? še več je res, vendar vedno manj za verjet. :D
User112773 21. 05. 2013 11.21
+23
Zanimivo da se uradno zgodovina vedno začne z anglosaksonci in židi
Ramzess 25. 05. 2013 11.33
+3
Mnogi židi niso to, za kar se izdajajo, temveč so Kazari (Hazari), začenši z Rothschildi.
bonovox32 21. 05. 2013 07.52
+10
Svetovne zgodovine se ne da spreminjat! Kar je je, za nazaj ne mormo nič! Spremenimo lahko le naše dojemanje zgodovine! In ni se vse začelo od takrat, ko je nek anglež zapičil njihovo britanko v tla neke zemlje. Mnogo je še tega, kar še sploh ne vemo in tudi tega kar nikoli ne bomo vedli. Kakšen novinar lahko napiše tak naslov??
Ramzess 25. 05. 2013 11.08
+2
Svetovno, ter planetarno, zgodovino lahko spremeni le pravo znanje o njej, ...če bi to znanje imeli, bi (zadnja, v šolah učijo vedno zadnjo verzijo, generacije) šolska verzija zgodovine postala sama zgodovina.
Ramzess 25. 05. 2013 11.26
+4
Zgodovino menda lahko spreminjamo, saj čas ne obstaja, preteklost, sedanjost in prihodnost so le percepcija časa, v resnici se obstaja hkrati in sovpliva. Naši gospodarji to ves čas počnejo, izkustvo dejavu, ki ga doživijo nekateri ljudje, pa je njihova kartica s pozdravi ob takem dogodku. Cilj tega početja je, da na koncu iztržijo čim večji 'izkupiček' ali žetev (energije za hranjenje) za obstoj lastne vrste. Če veste kaj počne Illuminati, ki so večino prav ti, je to isto početje.
klosar. 25. 05. 2013 16.22
Še eden teh hipijev, ki misli, da je razsvetljen in nam bo zdaj razkril skrivnosti vesolja.
janezpodre 21. 05. 2013 06.14
+50
Pravite, da bomo morali zaradi peščice kovancev, ki so lahko na 100 in en način prispeli na avstralsko plažo spreminjati zgodovino, zaradi tisoč drugih dokazov, ki jih imamo pred nosom, pa je očitno ni treba. Napišite raje kaj o piramidah v Visokem, ki so/je zgrajena iz betonskih blokov, stara pa najmanj 25.000 let. Te piramide niso padle iz žepa kakšnemu mornarju.
NotMe 21. 05. 2013 09.28
+11
Egiptovski arheologi so premočan lobij, da bi dovolili o tem govoriti. Ampak tudi njihov rok trajanja bo potekel
mikumi 21. 05. 2013 09.46
+8
O teh piramidah ne smejo pisati. URADNO JIH NI
Ramzess 25. 05. 2013 11.09
+8
Piramide so še bojda marsikje, a so skrite, bojda bi jih našli celo v Sloveniji.
klosar. 25. 05. 2013 16.33
O piramidah v Bosni ni kaj za pisati, so pa jih že omenili na tej strani. Ko bodo pa kakšne nove najdbe bodo pa že objavili. Saj o egipčanskih piramidah se tudi ne piše če ni novih odkritij...
Sputnik 20. 05. 2013 23.39
+60
to da so kitajci pa maji par tisoč let starejše civilizacije pa pozabljamo ne? pa da je damask recimo eno najstarejših mest na svetu tudi. ne vem zakaj se vse začne ko je nekdo zapikal britansko zastavo. to pomeni samo da je prvi britanec in ne prvi nasploh ki je odkril celino, otoke... karkoli že. kako so pa aborigini prišli do avstralije?? po wirelesu??
NotMe 21. 05. 2013 06.04
+6
pa razne piramide vseh velikosti povsod po svetu, stare ohoho več, kot egipčanske. Tudi tiste v Bosni.
bonovox32 21. 05. 2013 07.43
+6
In še: le zakaj so Aborigini temne polti, podobni afričanom? A se to doslej ni prav nihče vprašal?
mikumi 21. 05. 2013 09.48
+7
Zgodovino pišejo zmagovalci, trenutni zmagovalci pa so angleško govoreče nacije
CiSaMi 20. 05. 2013 23.22
+11
a pa ni možno da je pa meu kdo te kovance že lep čas pa jih enga 1920 zgubu tam ??
jd1321 20. 05. 2013 22.08
+43
Glede na to, da so našli kovance je mogoče Avstralija bila pred 1000 leti davčna oaza kamor so premožni afričani umikali denar....zato pa je še danes afrika revna celina.
User542719 20. 05. 2013 21.01
+159
Karte Pirija Reisa iz leta 1513 prikazujejo obale zahodne Afrike, Južne Amerike ter obalo Antarktike. Obala Antarktike je prikazana točno in brez ledu....to se pravi, da je vse skupaj staro najmanj 7000 let. Torej ljudje so risali natančne zemljevide v časih, ko so po mnenju uradne znanosti poznali le kamnite sekire... Pa še to me moti.....so odkrili..Avstralijo, Ameriko itd.. Kot, da se zgodovina neke celine prične šele, ko tja stopi smrdljiva evropska noga...
Ratix 20. 05. 2013 21.09
+41
bravo, dobro povedano.
Dol3nC007 20. 05. 2013 21.54
+11
1+
mikumi 21. 05. 2013 09.49
+10
++++++
overlord580 25. 05. 2013 10.30
+8
Pri teh kartah je zanimivo tudi to, da prikazujejo površje Zemlje iz perspektive, ki jo dobi opazovalec iz višine 8000 m.
Ramzess 25. 05. 2013 11.10
+3
Par metrov gor ali dol.
_endrug 20. 05. 2013 20.42
+13
Avstralijo je človek odkril pred Evropo, pred 50 000 leti. Evropo pred 30 000 leti.
overlord580 25. 05. 2013 10.31
+1
Da, to potrjuje genetika.
Khosrow 20. 05. 2013 20.23
+9
ZDEI PA VSI.....: Zgodovino pišejo zmagovalci, zgodovino pišejo zmagovalci.....normalno.....ka ko bi se najdu en ko bi pojasnil kdo je avtor teh besed....!????
User574212 20. 05. 2013 21.06
+10
Avtor je Božo iz Kopra, ki je leta 1988 zmagal na oddaji 'Kolo sreče' pri Mitu Trefaltu. To so bile njegove prve besede ob zmagi. In že naslednje leto so bile zapisane v vseh zgodovinskih učbenikih.
Khosrow 21. 05. 2013 21.55
Ne,...
User832548 20. 05. 2013 18.23
+12
kdo je pa zgradil kamnite bloke ki ležijo na raznih predlih pod morjem, in da v tistem času niso poznali pravega orodja??
User958345 20. 05. 2013 18.43
+44
noben nima pojma kaj je se use u morju , ni ga raziskanga niti 5%
Mnekej povedou 20. 05. 2013 19.13
+16
asterix in obelisk?
Vapo 20. 05. 2013 23.06
+9
Obeliks?
Von Molche 20. 05. 2013 17.37
+18
REsnično šokantno. Tud ameriko je odkril že Lief skoraj pol tisočletja pred Kolumbom pa še dandanes vsi pripisujejo to Kolumbu, ker bi naj on vedel, da je odkril nov kontinent Lief Erikson pa ne. Pa pustimo na strani dejstvo, da je prvi odkril, da so nekje drugje kot v Indiji Amerigo Vespucci. =) Isto bo vse kot zdaj. Kengeruji še bodo zmeraj skakali in koale spale.
Negan 21. 05. 2013 03.08
+3
Resnica, toda prvi evropejec, ki je vedel za Vinland ni bil Lief ampak trgovec Bjarni Herjólfsson in po njem je Lief kot prvi evropejec stopil na Vinland oz. ameriko
Ramzess 25. 05. 2013 11.11
-1
Za Ameriko so že Egipčani vedeli.
tornadotex 25. 05. 2013 16.04
+0
Ja pa svizec iz hribov.
User808948 20. 05. 2013 17.05
+11
na konu ne bodo odkrili nič... moje mnenje je, da jih ne imel, npr. nek zbiratelj in jih je izgubil, ni nujno, da so že doooooolgoooo tam! To je moje mnenje, je pa tudi majhna možnost za zgoraj opisano teorijo!
cekinar 20. 05. 2013 16.51
+7
Kaj pa ,če so moji?
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1072