Resnično gre za ogromne številke.
Mark Zuckerberg je v zahvali na Facebooku zapisal: "V ponedeljek je eden od sedmih prebivalcev sveta uporabljal Facebook za povezovanje s prijatelji in družino. Ko govorimo o financah, uporabljamo navadne številke, ampak to je drugače. Prvič smo dosegli prelomnico, ki je samo začetek povezovanja celega sveta".
Druga nedavna raziskava je pokazala, da je ob preverjanju na pametnih telefonih ena proti pet možnosti, da ste na Facebooku. Družabno omrežje je zdaj tako priljubljeno, da smo na njem petino časa, ki ga preživimo na telefonu, pri čemer se veliko uporabnikov prijavi večkrat dnevno.
Zuckerberg je nadaljeval zahvalo z besedami, da je ponosen, ker je del skupnosti in zaradi doseženega napredka. "Naša skupnost si prizadeva za omogočanje glasu slehernemu posamezniku, za razumevanje in za omogočanje priložnosti vsakomur. Bolj odprt in povezan svet je boljši svet. Omogoča močnejše vezi z ljubljenimi, gospodarstvo z več priložnostmi in družbo, v kateri se zrcalijo vse naše vrednote. Hvala, ker ste del naše skupnosti in ker ste nam pomagali doseči prelomnico. Komaj čakam, da bom lahko videl, kaj vse lahko dosežemo skupaj."
Posnetek ob prelomnici:
We made this video to celebrate all you've done to help our community connect one billion people in a single day. It's an amazing milestone. I hope you enjoy.
Posted by Mark Zuckerberg on 27. avgust 2015
Julija so sporočili nove številke za mobilne aplikacije. Povprečen uporabnik Na Facebooku preživi okoli 46 minut dnevno, pri čemer ni upoštevan Whatsapp. 1,5 milijarde uporabnikov s celega sveta gre najmanj enkrat mesečno na Facebook. Ali drugače povedano - vsaj enkrat mesečno je na njem več ljudi, kolikor je prebivalcev Kitajske. Ali še drugače – polovica od treh milijard na svetu, ki imajo dostop do spleta, ga preverja vsaj enkrat na mesec. Ogromna večina pa jih je na Facebooku večkrat mesečno, celo večkrat dnevno. Okoli dve tretjini uporabnikov se prijavita vsak dan.
Podjetje je vredno na 241 milijarde evrov in vsaka objava o rekordih pomaga dvigovati vrednost. Od predzadnje objave o vrtoglavih številkah so dohodki narasli za 40 odstotkov, saj prodajo vse več oglasov, s katerimi želijo doseči vse več uporabnikov. Med večjimi oglaševalci so Ford, HSBC, Budweiser, McDonald's, Visa, Mastercard, American Express, Nike, banka JPMorgan Chase, Citibank, Starbucks, L'Oreal, Disney, Dell, Samsung, Nestle, Ebay, Verizon, Google, Microsoft, Walmart, Groupon/AdParlor, Experian, AT&T, Procter & Gamble, Electronic Arts, Fab.com in Zynga.
Kljub vrtoglavim številkam pa pada vrednost delnice, ki je trenutno vredna 84,25 evra, saj vlagatelje skrbijo naraščajoči stroški. Res je, da Facebook s sedežem v Kaliforniji po svetu zaposluje skoraj 11.000 ljudi, kar je malo za tako vredno podjetje. A vlagatelji so zaskrbljeni zaradi izdatkov, ki so v primerjavi z lani narasli za 80 odstotkov. Zaradi vse večje potrebe za razvoj mobilnih aplikacij namreč vse več zaposlujejo.
Res je, da je Facebook močno pred drugimi družabnimi omrežji, a mora veliko zapraviti, da bi obdržal prednosti. Včasih morajo celo kupiti konkurenco. Leta 2012 so odšteli milijardo za nakup Instagrama, ki je priljubljen pri mladini. Dve leti pozneje so za Whatsapp odšteli 20 milijard. In vse kaže, da se bodo tudi v prihodnje povezovali in nas povezovali.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV