Predstavljamo vam nekaj metod, ki jih velike trgovske korporacije uporabljajo, da bi vam čim bolj približale svojo ponudbo in vas zvabile k naslednjemu nakupu.
Sledilci
Velika trgovska podjetja pogosto za svojimi kupci pošljejo sledilce, antropolge, ki opazujejo vedenje nakupovalcev. Med množico kupcev jih je nemogoče opaziti, a verjemite, da so tam in pridno beležijo vsak vaš korak.
Sledenje telefonskim signalom
Da bi ugotovili, kako se gibljete med prodajnimi policami oziroma katere trgovine v nakupovalnih centrih pritegnejo vašo pozornost, nekatere trgovske verige sledijo signalu vašega telefona. Tehnologija naj bi bila glede na pisanje portala businessinsider v Evropi celo bolj popularna kot v Ameriki.
Prepoznava obraza
Trgovci naj bi uporabljali tudi tehnologijo, ki omogoča prepoznavo obraza, saj tako dobijo podatke o starosti in spolu svojih kupcev. To pomeni, da ne gre za identifikacijo kupcev z imenom in priimek, ampak zgolj za zbiranje demografskih podatkov.
Kartice zvestobe
Kartice zvestobe so najbolj pogost način pridobivanja podatkov o vaših nakupovalnih navadah. Trgovci preko njih vedo, kdaj kupujete, koliko zapravljate, kaj kupujete ... Na podlagi zbranih podatkov lahko trgovci za vas sestavijo praktično idealno ponudbo izdelkov.
Kreditne kartice
Izdajatelji kreditnih kartic z lahkoto sledijo vašim nakupom in na podlagi računov analizirajo vaše nakupovalne navade.
Senzorji gibanja
Določene trgovske verige za sledenje gibanja kupcev po trgovinah uporabljajo tudi senzorje gibanja. S senzorji tudi beležijo, koliko kupcev se sprehodi čez določen del trgovine in kje se ustavljajo.
Sledenje izven trgovine
Ameriško podjetje Boingo, ki je eden največjih operater omrežij Wi-Fi čez lužo, je za Wall Street Journal priznalo, da je z eno od globalnih trgovskih verig že preizkušal tehnologijo, ki omogoča sledenje kupcem, ki so uporabljali njihovo omrežje v trgovskem centru, tudi na drugih lokacijah, kjer ponujajo omrežje.
Komentarji (19)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV