Ste se kdaj vprašali, kako je lahko nekdo prišel na tako super idejo, ki mu zdaj nese zlata jajca, in si očitali, kako se česa takšnega niste spomnili ravno vi? Občutek je še toliko bolj žalosten, ko ugotovite, kakšne zajetne vsote bi lahko preštevali danes, če bi bili vi ta, ki bi mu uspelo. Kakor koli že, za uspeh ni vedno dovolj imeti le izvirne ideje, ki se vam "pokadi iz glave“, ampak jo iz glave spraviti najprej na papir, nato v izdelavo in končno na prodajne police.
Pred tem pa je treba poznati eno dejstvo, ki ga večina, razmišljujoč o idejah, ki jim bodo ponudile ultra bogastvo, pogosto spregleda. Več kot 90 odstotkov uspešnih idej, ki so se uveljavile v praksi, je namreč nadgradnja česa obstoječega. Lep tovrstni primer tega je ideja, ki je enkrat za vselej odpravila nevšečnosti zaradi smrdečih stopal. Moretti Polegato, ki je svojo takrat genialno zamisel o luknjičastih čevljih želel ponuditi multinacionalki Nike, a so ga zavrnili, je odkril dobičkonosno tržno nišo, s katero danes ustvarja milijonske dobičke.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV