Trgovina prihodnosti "Future Food District", ki so jo s pomočjo arhitekta Carla Rattija zasnovali v italijanski verigi supermarketov Coop, bi bila resnično drugačna.
Gre za idejo o prostoru, zasnovanem, da najprej zmede potrošnika, saj bodo izdelki različnih kategorij postavljeni skupaj. Ob svežem paradižniku bodo pločevinke z paradižnikovo mezgo, ob grozdju bo vino. Skupaj bosta torej surovina in končni proizvod, tako da bo vpogled v proizvodnjo hrane.
Police bodo postavljene tako, da lahko kupci med seboj vzpostavijo vizualni stik in se po želji začnejo pogovarjati. Namen je vzbujanje vtisa, da ste na klasični tržnici. V njej bodo ekrani, ki se bodo prižgali, ko bo šel kupec mimo njih. Z njih bo lahko razbral informacije o proizvodih - o njihovem poreklu, hranilni vrednosti, celo o ogljičnem odtisu. Prav tako bo lahko potrošnik preko posebne aplikacije navedel svoje prehrambene navade in dobil predloge v trgovini, prilagojene njegovemu okusu. Izdelke bodo pomagali pospraviti roboti.
Težava je zaenkrat le ena: medtem ko bodo cene izdelkov v trgovini prihodnosti povsem razumne, tega ne moremo trditi za denar, ki bi se moral vložiti v tovrsten objekt. Za izgradnjo samo enega tovrstnega supermarketa bi bilo namreč treba odšteti pravo bogastvo - 15 milijonov evrov.
Komentarji (3)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV