Cekin.si
Trgovina prihodnosti

Koristno

VIDEO: Tako bomo kupovali v prihodnosti

Š.Z.
25. 01. 2016 08.00
3

Ob vstopu v trgovino prihodnosti je prvi vtis zmeda, saj so proizvodi postavljeni čisto drugače kot v današnjih. A pozorni pregled razkrije nenavadno logiko v postavitvi.

Trgovina prihodnosti "Future Food District", ki so jo s pomočjo arhitekta Carla Rattija zasnovali v italijanski verigi supermarketov Coop, bi bila resnično drugačna.

Gre za idejo o prostoru, zasnovanem, da najprej zmede potrošnika, saj bodo izdelki različnih kategorij postavljeni skupaj. Ob svežem paradižniku bodo pločevinke z paradižnikovo mezgo, ob grozdju bo vino. Skupaj bosta torej surovina in končni proizvod, tako da bo vpogled v proizvodnjo hrane.

Police bodo postavljene tako, da lahko kupci med seboj vzpostavijo vizualni stik in se po želji začnejo pogovarjati. Namen je vzbujanje vtisa, da ste na klasični tržnici. V njej bodo ekrani, ki se bodo prižgali, ko bo šel kupec mimo njih. Z njih bo lahko razbral informacije o proizvodih - o njihovem poreklu, hranilni vrednosti, celo o ogljičnem odtisu. Prav tako bo lahko potrošnik preko posebne aplikacije navedel svoje prehrambene navade in dobil predloge v trgovini, prilagojene njegovemu okusu. Izdelke bodo pomagali pospraviti roboti.

Težava je zaenkrat le ena: medtem ko bodo cene izdelkov v trgovini prihodnosti povsem razumne, tega ne moremo trditi za denar, ki bi se moral vložiti v tovrsten objekt. Za izgradnjo samo enega tovrstnega supermarketa bi bilo namreč treba odšteti pravo bogastvo - 15 milijonov evrov.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (3)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795