Ameriški spletni velikan Facebook je v tretjem četrtletju ustvaril 2,4 milijarde dolarjev (2,2 milijarde evrov) čistega dobička, kar je 166 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Prihodki so se na letni ravni okrepili s 4,5 milijarde dolarjev (štiri milijarde evrov) na sedem milijard dolarjev (6,3 milijarde evrov), rasli pa so predvsem prihodki iz mobilnega oglaševanja.
"Za nami je še eno dobro četrtletje," je ob objavi poslovnih rezultatov zapisal prvi mož družbe Mark Zuckerberg. Predstavil je dolgoročno vizijo razvoja družbe, ki po njegovih besedah vključuje virtualno realnost, umetno inteligenco in uporabo dronov. Govori se o nameravani vključitvi eSports, z najavo Gamerooma kot najboljše platforme za igranje pa "napadajo" servis Steam. Aplikacija bo igralcem omogočila igranje spletnih in mobilnih iger, pa tudi iger posebej namenjenih za Gameroom.
Priljubljeno družbeno omrežje je septembra doseglo približno 1,79 milijarde mesečnih uporabnikov, kar je 16 odstotkov več kot v lanskem septembru. Število uporabnikov, ki družbeno omrežje uporabljajo na mobilnih telefonih, pa je naraslo za 20 odstotkov. In vsak uporabnik šteje - v tretjem četrtletju je bil posamičen vreden približno štiri dolarje (3,6 evra) ali 16 dolarjev (14,4 evra) na letni ravni. Medtem je bil po podatkih The Telegrapha lani vreden 11,88 dolarja (10,7 evra), v zadnjih treh letih pa v povprečju 36 dolarjev (32,5 evra).
Gre za povprečno vrednost, ki se razlikuje glede na državo uporabnika. Tako je bil v preteklem četrtletju ameriški ali kanadski uporabnik vreden 15,65 dolarja (14 evrov) , v preostalem delu sveta z izjemo Evrope in Azije pa 1,21 dolarja (evro). Da, prav ste prebrali. Čeprav je uporaba brezplačna, imajo vse deljene informacije, posnetki in fotografije svojo ceno in na njihovi podlagi Facebook zelo veliko služi.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV