Pred nekaj tedni je ameriški Uber ponosno oznanil, da je od začetka delovanja leta 2009 opravil milijardo prevozov. Rezultat se danes zdi porazen, saj je njegov kitajski konkurent Didi Kuaidi samo lani opravil 1,43 milijarde voženj.

Podpirata ga spletna giganta Alibaba in Tencent, nastal pa je z združitvijo dveh vodilnih aplikacij za posredovanje taksi prevozov na Kitajskem, Didi Dache in Kuaidi Dache, februarja lani. Septembra lani so njegovo vrednost ocenili na 15 milijard evrov, medtem ko naj bi bil Uber vreden 57,4 milijarde evrov.
Didi ima 250 milijonov uporabnikov v 360 kitajskih mestih in naj bi pokrival 99 odstotkov taksi prevozov na Kitajskem. Njegovo zadnje poročilo je resno opozorilo Uberju, ki je lani poleti napovedal za milijardo dolarjev investicij v državi, kjer po besedah njihovega predsednika uprave Travisa Kalanicka opravijo 30 odstotkov vseh svojih voženj.
Decembra so tudi sporočili namero o povezovanju Didija z Uberjevimi konkurenti Lyftom, Olom in GrabTaxijem, da bi obdržali prevlado na azijskem trgu. Njegov ustanovitelj Čeng Vej je pred nedavnim napovedal nadaljnjo rast in širitev na nova področja, kot so iskanje prevozov, pa tudi samovozeči avtomobili.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV