Tehnologijo nameravajo sprva uvesti v Veliki Britaniji, kjer imajo veliko težav, saj trgovci ob nakupu alkohola in cigaret prevečkrat ne preverjajo starosti kupcev. Pilotno jo bodo preizkusili v nekaj samopostrežnih trgovinah, in sicer na pametnih blagajnah.
Doslej so morali kupci ob nakupu blaga za polnoletne poklicati trgovca, zdaj pa bo vse opravila tehnologija. Če bo umetna inteligenca ocenila, da je oseba mladoletna, ne bo mogla kupiti alkohola in cigaret.
Kamere bo namestilo ameriško podjetje NCR, medtem ko so programsko opremo za prepoznavo obraza razvili v britanskem tehnološkem podjetju Yoti. Predvidevajo, da bodo konec leta namestili kamere v prve večje trgovine, prihodnje leto pa bodo širili mrežo. Po Veliki Britaniji nameravajo sistem uvesti tudi v ZDA.
Izvršni direktor Yotija, Robin Tombs, je za The Telegraph razložil, da gre za hiter in inovativen način potrditve identitete v nekaj sekundah. Poudaril je, da se kupci ne bodo prej registrirali, da bodo anonimni in da bo sistem takoj po prepoznavi izbrisal fotografijo. Tako bodo zagotovili varstvo osebnih podatkov, je še dejal.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV