
Da bi zajezili bliskovito širjenje virusa, moramo upoštevati ukrepe, med katerimi je ukrep nošenja zaščitnih mask. Pri nas ta ukrep velja za zaprte prostore in številni se nad tem pritožujejo. Zakaj je nekomu tako hudo uporabiti masko, ko obišče na primer trgovino, ni jasno. Je pa opaziti kar nekaj nejevolje, ko jih na to, da v zaprt prostor ne smejo brez zaščitne maske, opozorijo zaposleni ali celo drugi obiskovalci. Prav tako se burno odzivajo, če so opozorjeni na neupoštevanje fizične razdalje. Zakaj, je spet težko odgovoriti. Na srečo več kot pritoževanja, zavijanja z očmi in kakšne neprimerne besede pri nas ni bilo ... In upajmo, da tako tudi ostane.
V ZDA so namreč takšni posamezniki zelo agresivni.
V Los Angelesu je na primer sprejet ukrep, da morajo prebivalci nositi maske tako v zaprtih prostorih kot na odprtem. Zdaj pa spletna stran Business Insider poroča, da so nekatere restavracije in ponudniki hitre hrane morali zapreti svoja vrata, saj nekatere stranke ne upoštevajo navodil in ukrepov proti širjenju okužbe z novim koronavirusom. Seveda jih zaposleni opozorijo na pravila, a namesto razumevanja in opravičila dobijo kup žaljivk, kričanje in deležni so celo fizičnih napadov. Po navadi te stranke ne upoštevajo niti drugih ukrepov, kot so fizična distanca, higiena rok, higiena kašlja in podobno.
Zaposleni v javnem prevozu, restavracijah, trgovinah, tržnicah, bencinskih črpalkah ... so se znašli v izredno hudih okoliščinah. Oni so tisti, ki morajo stranke opozarjati, naj upoštevajo pravila. Odzivi ljudi so različni: večina ukrepe spoštuje. Če se morda kdo glede razdalje spozabi in je na to opozorjen, se opraviči in upošteva ukrep. Nato pa obstaja majhno število oseb, ki so proti vsem pravilom, ki ne želijo upoštevati ukrepov in so, ko se jih na to opozori, izredno glasni in agresivni.
"Zaposlene so zmerjali, nadlegovali, v njih so metali razne predmete in pijačo," so na Facebook profilu verige restavracij in stojnic s hitro hrano Hugo's Taco zapisali vodilni. Odločili so se, da bodo svoje zaposlene zaščitili tako, da bodo popolnoma zaprli dostop do zaprtih delov restavracij. Podobno se odločajo številni drugi ponudniki hrane, zdaj se oglašajo tudi predstavniki trgovin, ki pravijo, da imajo podobne izkušnje z agresivnimi nasprotniki nošenja zaščitnih mask.
Delodajalci pravijo, da njihovi zaposleni niso tam, da jih stranke žalijo in fizično napadajo, prav tako se kot delodajalci bojijo, da jim bo kdo od teh nasprotnikov nošenja mask namerno okužil zaposlene in stranke, ki ukrepe spoštujejo.
Maja je stranka, ki ni bila zadovoljna z opozorilom, da mora za vstop v lokal uporabiti masko, ustrelila zaposlenega. Pred nekaj dnevi je v Kaliforniji v restavraciji s hitro prehrano McDonald's stranka pretepla zaposleno, ki jo je opozorila, da je za vstop potrebna maska. Pogosto se dogaja tudi, da te agresivne osebe namerno kašljajo v tistega, ki jih opozori, da se ne vedejo primerno.
Komentarji (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV