
Volkswagen je sicer predlagal, da bi se lastniki spornih vozil sami prostovoljno odločili za popravilo, kar za pristojni nemški urad ni dovolj in zahteva obvezni odpoklic vseh tovrstnih vozil. Novi šef koncerna Matthias Müller je prejšnji teden predlagal, da bi Volkswagen z odpoklicem spornih avtomobilov z dizelskimi agregati, ki nimajo ustreznih izpustov, začel šele januarja, vozila pa naj bi bila potem ustrezna do konca leta 2016, kar očitno za nemške oblasti ni dovolj.
Nemški Bildt je medtem poročal, da nemška vlada očitno izgublja potrpljenje z Volkswagnom, ki je s sporno programsko opremo za izogibanje testiranj zakuhal eno najhujših afer tako za podjetje kot tudi za nemško avtomobilsko industrijo. Škandal je že poskrbel za kadrovski cunami v Volkswagnu. Preiskava škandala Volkswagen s strani ameriške odvetniške družbe Jones Day pa naj bi razkrila vpletenost več deset menedžerjev. Ob sklicevanju na vire pri preiskavi Spiegel trdi, da se številka približa 30.
Komentarji (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV