Cekin.si
image (28)

Koristno

Verjetno najdražji avto na svetu so naredili iz odpadnega železa!

M.M.
19. 09. 2011 10.08
0

Repliko klasičnega modela Mercedesa 300 SLR, katerega vrednost je ocenjena na več 10 milijonov evrov, so naredili iz 10.000 delov odpadnega železa.

V spomin na avtomobilsko klasiko Mercedes 300 SLR je skupina avtomobilskih entuziastov naredila njegovo repliko iz 10.000 kosov odpadnega železa in, ki se prodaja za slabih 70.000 evrov. Mercedes 300 SLR bi bil leta 1955 najhitrejši avtomobil na svetu, če bi ga začeli izdelovati v redni proizvodnji, vendar ga niso, ker naj bi bil prehiter za takratno javnost. Obstaja le še dva prototipa tega ikoničnega modela mercedesa, ki sta shranjena v muzejih in ki naj bi bila vredna več 10 milijonov evrov.

Trojica avtomobilskih privržencev, Armin Ciesielski, Peter Brakel in Walter Willer pa so se odločili poustvariti avtomobilsko legendo iz 10.000 kosov recikliranega železa. S to natančno repliko modela Mercedes 300 SLR se sicer ne da voziti, je pa naprodaj za 70.000 evrov.

Pobudnik projekta Ciesielski, ki trdi, da lahko izdela katerikoli model avtomobila iz odpadnega železa, je povedal: 'Ta model je zares poseben Mercedes in zato smo hoteli izdelati repliko. Izdelava nam je vzela sedem mesecev trdega dela, uporabili pa so več kot 10.000 kosov odpadnega železa.' Dejal pa je še, da je bilo ta model mercedesa zelo težko izdelati, zaradi vseh detajlov, potrudili pa so se tudi pri izdelavi motorja, ki izgleda tako kot original. Replika Mercedesa 300 SLR je težka skoraj 1.000 kilogramov.

Ikonični Mercedes 300 SLR 'Uhlenhaut Coupe' je bil cestna verzija dirkalnega modela 300 SLR, ki je v tistem času dominiral na pistah in dirkah kot je bila 'Mille Miglia', na kateri je z njim vozil britanski legendaren dirkač Stirling Moss. Takratni Mercedesov dirkalni šef Rudolf Uhlenhaut je želel odlične zmogljivosti dirkalnega vozila prenesti tudi v cestno različico avtomobila.

Med testiranjem leta 1955 je cestna različica mercedesa 300 SLR razvila 310 konjskih moči oziroma 231 kilovatov moči. Dosegel pa je tudi še za današnje čase spoštljivo hitrost 290 kilometrov na uro. Pri Mercedesu so takrat menili, da ni pravi čas, da na trg pošljejo tako zmogljivo cestno različico športnega avtomobila. Leta 1955 pa se je nemški proizvajalec avtomobilov tudi umaknil iz avto športa, kar se je odrazilo tudi v ukinitvi projekta cestne različice modela SLR.

Trenutno hranijo oba prototipa cestnega kupeja Mercedes SLR v muzeju, ki ju niso nikoli prodali. Po nekaterih ocenah bi bila na trgu danes vredna več 10 milijonov evrov in bi postala najdražja avtomobila na svetu, ki sta bila kdajkoli prodana.

Poglejte pa si najdražji avto na svetu Ferrari Testarosa iz leta 1957, ki je bil prodan za neverjetnih 16,4 milijona dolarjev, oziroma 11,4 milijona evrov.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 861