V nemški avtomobilski industriji je po razkritju afere v Volkswagnu zaznati nestabilnost, opazno so se poslabšale tudi napovedi za prihodnjih 12 mesecev. Kljub velikemu deležu avtomobilske industrije v nemškem gospodarstvu pa ugled znamke Made in Germany ni pod vprašajem, ocenjuje predsednica Slovensko-nemške gospodarske zbornice Gertrud Rantzen. "Zadnja sporočila iz avtomobilske industrije so napovedi za prihodnjih 12 mesecev opazno znižala. Afera Dieselgate je namreč prišla ob nepravem času ohlajanja kitajskega gospodarstva," so zapisali v zbornici.

V nemški avtomobilski industriji je zaznati nestabilnost, zaradi česar so začasno zamrznjene vse pomembne investicije, kar se bo verjetno poznalo na celotnem gospodarstvu. Ohrabrujoče novice prihajajo iz zunanjetrgovinskih zbornic, kjer so skupaj z lokalnim gospodarstvom ocenili, da madež ne bo vplival na dobro podobo nemške industrije v svetovni javnosti. "S kolegi v več kot 30 nemških bilateralnih zunanjetrgovinskih zbornicah smo ugotovili, da z afero Dieselgate znamka Made in Germany ni utrpela večjih poškodb, kar je odličen znak ne le za nemško gospodarstvo, temveč tudi za vsa podjetja, ki so dobavitelji nemški industriji," je poudarila Rantzenova.
V Slovensko-nemški gospodarski zbornici so prepričani, da zaradi omenjene afere slovenski dobavitelji ne bodo utrpeli poslovne izgube večje od pet do šest odstotkov, je še dodala. Slovenska podjetja nameravajo morebitno občutnejše zmanjšanje naročil enega poslovnega partnerja nadoknaditi s širokim naborom produktov in prodajo na drugih trgih.
Prevare na več vozilih?
Ameriška agencija za zaščito okolja (EPA) je sporočila, da je škandal zajel več avtomobilov z močnejšimi motorji, kot so sprva domnevali. EPA in kalifornijski Odbor za zračne vire sta septembra sporočila, da je Volkswagen priznal varanje na testih izpušnih sistemov. Motorji avtomobilov so imeli vgrajen poseben računalniški program, s pomočjo katerega so na uradnih testih izpušnih sistemov pošiljali v ozračje manj škodljivih snovi kot med normalno vožnjo po cesti.
Volkswagen je Američanom priznal, da je program v 482.000 avtomobilih s 4-cilindrskimi motorji. Potem je priznal, da je podoben program tudi v 10.000 močnejših 6-cilindrskih motorjih porschejev, touaregov in audijev. EPA je v petek sporočila, da je Volkswagen sedaj ob predaji načrta odprave posledic škandala priznal, da je sporen program dejansko v skupaj 85.000 avtomobilih z močnejšim motorjem.
Gre za audije Q7, Volkswagnove touarege letnikov od 2009 do 2016 in porscheje cayenne letnikov od 2013 do 2016. Prav tako audiji A6, A7, A8 in Q5 letnikov od 2014 do 2016.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV