
Objava o uvedbi razprodaje mora vsebovati podatek o vrsti blaga, odstotku znižanja in času trajanja tovrstne razprodaje. Blago, ki je na razprodaji, mora biti označeno s ceno pred znižanjem in z znižano ceno. Če je odstotek znižanja objavljen v razponu, mora najvišji odstotek znižanja zajemati najmanj eno četrtino vrednosti vsega blaga, ki je na razprodaji.
V skladu s pravili pri sezonskih razprodajah velja, da se zimska sezonska razprodaja tekstila in obutve ne sme začeti prej kot prvi delovni ponedeljek v januarju, traja pa lahko največ 60 dni.

Tržna inšpekcija bo v času zimskih posezonskih razprodaj ugotavljala spoštovanje zakona o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami, zlasti z vidika zavajajočega oglaševanja. Gre predvsem za možno zavajanje potrošnika glede cene, načina izračunavanja cene in določene cenovne prednosti.
Tržni inšpektorat pa obenem opozarja potrošnike, da je potrebno pri pravicah potrošnika v zvezi z vračanjem ali zamenjavo izdelkov razlikovati med zahtevki zaradi napake na izdelku in željami potrošnika po zamenjavi izdelka, ki mu ni več všeč oziroma si je premislil in ga želi vrniti ali zamenjati. Če je izdelek brez napake, ga prodajalec ni dolžan zamenjati ali vrniti plačane kupnine, razen če je to obljubljal.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV