Na naših cestah je dnevno 6700 tovornjakov, v Avstriji jih je 4000. In tam je cestnina dražja, pri njih 75 odstotkov prinesejo tovornjaki, pri nas pa 50. Tovornjaki, ki vozijo čez Slovenijo, bi morali plačevati več. O tem trenutno potekajo pogajanja med družbo DARS in prevozniki.
Dolgoročna vizija EU je vpeljati elektronsko cestninjenje za vsa vozila. Plačali bomo za vsak prevožen kilometer, kar je res bolj pravično, vendar bo za večino voznikov dražje. Z novim tehnološkim orodjem bodo upravljalci avtocest lažje vplivali na naše mobilnostne navade. Ustvarili bodo določene pakete: na primer osnovni paket omogoča vožnjo le po voznem pasu, poslovni paket pa omogoča vožnjo tudi po prehitevalnem pasu. Cena za prevoženi kilometer bi lahko bila nižja za električna vozila in višja za dizelska. Cenejša bo verjetno tudi vožnja ob določenih urah, ko bo na cestah manj prometa.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV