
Švedsko podjetje je ostalo brez milijonov, saj je na spletni strani napačno označilo popust enega izdelka. V le dveh urah so na črni petek tako ostali brez skoraj 11,6 milijona evrov, poročajo tuji mediji.
Gre za izdelek za čiščenje obraza, ki naj bi se prodajal za 360 evrov oz. po znižani ceni 292 evrov, na strani pa je bila cena veliko nižja, in sicer 10,5 evra. V le dveh urah naj bi zabeležili skoraj 40.000 naročil in plačil, tako da je škoda velikanska. Podobni izdelki so bili znižani za od 20 do 40 odstotkov.
Kdo je odgovoren za napako? Nekateri mediji poročajo, da je napaka nastala zaradi tehničnih težav, spet drugi, da gre za človeško napako enega izmed zaposlenih v tehnični podpori podjetja. Lastnik podjetja Filip Sedic se je odločil, da bodo vsi, ki so izdelek kupili za nekaj več kot 10 evrov, na dom tudi prejeli svoje naročilo. Seveda je bil najprej šokiran, a kar se je zgodilo, se je pač zgodilo.
Tehnična podpora je sicer zaznala nekaj težav z dostopom do spletne strani podjetja, a so menili, da gre pač za velik interes kupcev, saj so potekale akcije. Niso pa zaznali, da je stran v bistvu za kratek čas "padla" zaradi ekstremno nizke cene enega izdelka. Potem so zaznali nenavaden trend, in sicer da se vsako sekundo kupi 20 enakih izdelkov. Stranke so do strani dostopale z vseh koncev sveta. Ko so le pogledali, kaj se dogaja, so ugotovili, da gre za napačno ceno. Vse skupaj je trajalo "le" dve uri, a škoda je že nastala.
Sedic je dejal, da na napako gleda z drugega zornega kota: res je, da so ostali brez nekaj milijonov, a pridobili so 40.000 novih kupcev in še širšo javno prepoznavnost. Tudi slaba reklama je očitno lahko dobra reklama, saj sedaj vsi vedo, da obstaja podjetje Foreo, ki prodaja izdelke za nego in lepoto.
Komentarji (5)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV