Cekin.si
Račka
Koristno

Zaradi risbice mu ni bilo treba plačati ogromnega računa

Š.Z.
10. 07. 2015 12.17
25

Zanimiva pritožba z risbo račke je Britanca rešila visokega računa za telefon. Pri naših operaterjih mu verjetno ne bi uspelo, saj dolgove odpisujejo le v izjemnih primerih.

Britanec Amro Shaker je leta 2013 dobil ogromen račun za telefon, njegov odgovor ponudniku mobilnih storitev pa je obšel svet. Med potovanjem na Tajskem je izgubil telefon, O2 pa mu je poslal nesramno visok račun.

Ogorčen jim je poslal odgovor:

"Dragi O2!

Že osem let sem vaš zvesti uporabnik. Ni mi všeč, ker ste mi brez opozorila in samoiniciativno zaračunali 122,56 funta (172,5 evra). Odšel sem na Tajsko, kjer sem se imel super kot še nikoli, ampak sem izgubil telefon.

Upam, da boste sprejeli mojo risbo kot način plačila. Po mojih ocenah je vredna okoli 122,60 funta (172,6 evra), torej mi dolgujte štiri penije. Verjeli ali ne, doslej nisem prodal še nobene risbe, zato lahko postanete ponosni lastnik mojega prvega umetniškega dela.

Hvala, ker ste si vzeli čas za moje pismo in upam, da razumete mojo ponudbo. O2 je čudovito podjetje in prosim, sporočite, če poznate koga, ki bi ga zanimale moje risbe. Lahko rišem po naročilu, še posebej so mi všeč delfini.

Adijo, prijatelji,

Amro Shaker"

 


 

Verjeli ali ne, uspelo mu je. Očitno so na O2 ocenili, da je res nadarjen, in so mu odpisali dolg.

In kako bi se na njegovo pismo odzvali slovenski operaterji? "Izvirna pritožba naročnika bi nam vsekakor popestrila dan, ampak bi njegovo pritožbo obravnavali z vso resnostjo. Zelo verjetno bi mu odgovorili tudi v njegovem stilu poleg posredovanega uradnega dopisa glede njegove pritožbe," so pojasnili Si.mobilu.

Dolgove odpisujejo le v izjemnih primerih in vsako pritožbo posamično obravnavajo. "Zaradi varovanja osebnih podatkov vam ne moremo razkriti podrobnosti posameznih primerov, lahko pa povemo, da tudi slovenski naročniki niso brez domišljije in pokažejo dobro mero iznajdljivosti," so dodali.

Na Telekomu Slovenije obenem opozarjajo uporabnike, naj skrbno ravnajo s telefoni, jih zaklepajo, ne puščajo brez nadzora in ne posojajo neznancem. Svetujejo, naj imajo zaklenjene tipkovnice in PIN-kodo za SIM-kartico. Izgubo ali krajo telefona v tujini pa čim prej sporočite operaterju, priporočljiva je tudi prijava na policiji.

Komentarji (25)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
karina 1 28. 07. 2015 09.34
moja izkušnja z Mobitelom izpred štirih let: račun za slabih 60 EUR, jaz na dopustu v tujini, telefon pa doma izključen. Pokličem in zahtevam izpis vseh pogovorov. Ni problema, lahko, ampak na vaše stroške. Prav, sem rekla, če je krivda na moji strani, potem se strinjam, kaj pa če se izkaže, da je na vaši? Zakaj bi jaz plačevala za vaše napake? So mi še enkrat svetovali naj plačam in se potem pritožujem zaradi zamudnih obresti. Tokrat sem se pritožila pisno. Naslednja položnica je bila prazna in zraven pripis, da gre za dobropis oziroma za preplačilo, enako je bilo tudi 2 naslednja meseca. Čez 6 mesecev se je zgodba ponovila. takrat sem znorela in presedlala k drugemu operaterju. Izpisa do danes še nisem prejela (ne za prvič in ne za drugič)
Naveli?anec 12. 07. 2015 14.44
+2
Men je Simobil zaračunal dodatnih 5 evrov za internet, pa mi je njihov prikazovalnik kazal narobe...pisalo da sem porabu 85 MB, v bistvu pa 122. Sem poklical tja, dobil hladen odgovor da pač imajo slab sistem in kasneje dobil sms da je sedaj moje stanje popravljeno. Poraba 122 MB, dodatno 5 in še nekaj evrov dodatka na računu, brez opravičila...
Naveli?anec 12. 07. 2015 14.45
+6
Sicer ni velik znesek, ampak vseeno 5 evrov zapravljenih zarad njihove napake
Slo_10 12. 07. 2015 14.30
+3
172€ ni ogromno proti temu kaj sem jaz dobil. Tušmobil mi je poslal položnico v višini 635€ za 4gb prenosa podatkov. Zanimivo je bilo to, da sem 4gb porabil v enem dnevu (31.12), kdaj pa celi čas nisem imel signala. Po raklamaciji sem dobil novo položnico za 13€
gormiti 14. 07. 2015 22.24
Meni sploh niso upoštevali reklamacije, sicer malo manjši znesek ampak tudi glede porabe prenosa podatkov. Pa sploh nimajo neke adekvatne pisarne tako da moraš vse reševati po e pošti ali po telefonu. To mi je zelo neresno, ko mi poteče pogodba grem k drugemu operaterju.
slovenc79 10. 07. 2015 21.47
+4
zanimivo, pri položnici sam risbo piščanca pošljem pa je :P sem takoj za to :D
devlon 12. 07. 2015 11.29
+4
al pa kar celga piščanca pošlješ...
heartbreaker 15. 07. 2015 14.43
pa še kak jajc zraven...da se lahk najejo še.
Ribizlek 10. 07. 2015 21.09
+55
Odpisali so mu, ker znajo razmišljat malo bolj na široko... tako poceni in izvirne reklame, kot je ta, še najbrž niso imeli ;)
Ramzess 10. 07. 2015 17.17
+2
Pretiravanje, ta pa res ni ogromen, ... sem že mislil, da gre za ...
dark horse 10. 07. 2015 16.59
+6
matr ste ažurni :D sicer pa piše nov 2012 ne pa 2013 naučite se vsaj prav prepisovat :D
CyChick8 10. 07. 2015 14.59
+3
Zakaj je narisal račko?
User1089305 10. 07. 2015 17.38
+37
Ker nima našega operaterja - temu bi narisal kur**
tantadruj1 10. 07. 2015 14.17
-3
pa ja. odpisali so mu. dajte no. nič ne verjemem. to ste nabacli zato da ste pol lahko napisali: ne poskušajte to v slo. kr neki.
nonna 10. 07. 2015 13.23
+44
Pri nas sploh ne odpišejo. Pred leti (mobitelov še ni bilo), sem imela nekaj dni "mrtev" hišni telefon. Sploh ni bilo nobenega signala in nisem upala nikamor klicati. No, ravno takrat pa je nekdo preko naše linije klicaril vroči telefon. To se je zgodilo tudi ko ni bilo nobenega doma. Operaterju sem dokazala, da je bila hiša prazna, račun pa sem morala vseeno poravnati. Njihova prva opomba je bila: zakaj nam niste takoj javili da imate mrtev telefon? Ja hudiča, kako naj bi vam javila? Gsm aparatov ni bilo, telefon pa je bil mrtev.
Ramzess 10. 07. 2015 17.18
-2
Osebno menda, če je težko najti drugi 'živ' telefon.
Ramzess 10. 07. 2015 17.19
-5
Očitno linija ni bila mrtva, le telefon, ... sicer rečemo pokvarjen, čemur sledi popravilo ali zamenjava telefona.
slovenc79 10. 07. 2015 21.47
+5
kako pa lahko dokažeš da je hiša prazna?
mmickica 10. 07. 2015 13.06
+16
hahahaahaha..., tako se pa že dolgo nisem nasmejala! Za duhovitost si je zares zaslužil odpis, sicer pa se mi račun ne zdi tako nenormalno visok! Ko sem jaz v tujini na dopustu, ni bistveno manjši, pa ga sama "proizvedem"....!
vzdev 10. 07. 2015 20.33
+6
Kaj ko si na dopustu si tudi nenehno na mobitelu? Kaj ga je tako težko malo pustiti? Ko grem sam na dopust, ne kličem nikogar. Tisti teden bodo pa že preživeli brez, da bi me slišali.
123098 10. 07. 2015 21.45
+1
Privatniki smo 24 ur na dan v službi
vzdev 11. 07. 2015 11.12
+9
@123098, ja odvisno če ti je denar več pomemben kot družina. Jaz to enostavno rešim, da dam službeni telefon bratu in se potem on javi in pove, da sem pač trenutno odsoten. Res, da mogoče na ta način izgubim kakšno stranko, toda za mene je bolj pomembna družina.
needspeed 10. 07. 2015 12.56
+10
ker pri nas obstajata samo sibomil in telekom od opertaterjev ane...in itak če sta v buli ne bota odpisala nič
Piškica 10. 07. 2015 14.18
-3
t2? telemach? kje ti živiš?
needspeed 10. 07. 2015 14.50
+6
očitno v dimenziji v kateri znamo brat. v kateri si pa ti?
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1145