Big Data je izraz, ki je v zadnjem letu v svetu velikih korporacij postal izredno priljubljen. Označuje trend, ki se uveljavlja v podjetjih, saj želijo svojo dejavnost in svoje izdelke čim bolj prilagoditi potrebam strank, pravočasno zaznati trende in ugotoviti, kako se najbolj učinkovito lotiti oglaševanja in prodaje.
V praksi to pomeni, da se podjetja trudijo zbrati o potrošnikih in njihovih življenjskih navadah čim več informacij, jih analizirati in svojo dejavnost usmerjati na podlagi analiz. Podatke pridobivajo iz različnih virov. Kartice, ki jih uporabljate, pričajo o vaših nakupovalnih navadah, pojmi, ki jih vpisujete v iskalnike, pričajo o vaših interesih, prav tako vaše objave na Facebooku.
Vsak dan se tako na računalniških strežnikih kopičijo informacije o vas.
Pojavile so se tudi številne spletne strani, ki vam omogočajo vpogled v to, kaj si strežniki mislijo o vas. Tako lahko na strani enliken.com preverite, kaj si o vas mislijo in kako vas vidijo največje spletne strani na svetu.
Postavijo vam niz vprašanj, v katerih sami navedete, kaj vas zanima in kaj ne, nato pa stran rezultate primerja s tistim, kar je o vas zapisano na strežnikih. Kot so zapisali na spletni strani Mashable, so podatki pogosto napačni. Glede na raziskavo, v kateri je sodelovalo 116 ljudi, so zbrani podatki kar v 50 odstotkih napačni.
Komentarji (3)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV