
Ko za svoj denar ne prejmete tistega, kar bi morali, se ne bojte pritožiti in zahtevati, da prodajalec popravi napako. Četudi ste kupili en izdelek, ki mu je skorajda pretekel rok, ne odmahnite z roko in recite, da ste vendar stran vrgli le en evro. Evri se tako seštevajo in kmalu postane številka, ki ste jo zavrgli, konkretna.
Vzemite si čas
Pogost nasvet je, da kupimo le tisto, kar res potrebujemo. A če nismo ravno zelo na tesno z denarjem, ljudje nismo ravno bitja, ki si ne bi želela kdaj privoščiti tudi česa, kar ni neposredno povezano z našim preživetjem. V tem primeru strokovnjaki priporočajo, da si vzamemo nekaj dni za premislek. Če po treh, štirih dneh še vedno čutite, da bi vas ta nakup lahko vsaj za nekaj časa osrečil, si ga privoščite.
Imejte pregled nad vsem, kar imate doma
Sploh hrano pogosto pospravimo tako, da na koncu pozabimo, da imamo nekje že dva zavitka riža in kupimo še tretjega. Eden izmed teh dveh zavitkov po možnosti za povrh predolgo stoji odprt, tako da ste ga prisiljeni zavreči. Vse, kar imate, se trudite pospraviti tako, da v vsakem trenutku veste, kaj vas čaka doma, kaj pa morate v prodajalni še dokupiti. Ko nekaj odprete, to pravočasno porabite.

Ne dovolite, da vas zavedejo
Takoj, ko stopite v prodajalno, se morate zavedati, da je vse razstavljeno tako, da bi čim več kupili impulzivno. Kot takšne strokovnjaki označujejo kar polovico naših nakupov. Da bi se jim izognili, pri nakupovanju zato raje ne uporabljajte vozička ali košarice, temveč vse nosite v rokah. Priporočljivo se je tudi do trgovine odpeljati s kolesom, ne z avtom, saj si tako ni mogoče privoščiti megalomanskih nakupov.
Poglejte, kaj se nahaja na obrobju
Imejte v mislih, da vse, kar lahko najenostavneje vidite, prodajalci tudi želijo, da vidite. To pa niso nujno izdelki, ki bi bili za vas najugodnejši. Da bi se dokopali do teh, se je priporočljivo sprehoditi po kotičkih prodajalne, ki ne delujejo najbolj obiskani (ker denimo niso najbolj osvetljeni, niso ob glavni poti, so malo bolj oddaljeni), ob policah pa pokukati na tiste najvišje in najnižje.
Prodajalcem ne zaupajte
Vsakič, ko vam napis obljublja, da gre za najugodnejšo ponudbo, tega ne verjemite, ne da bi preverili. Raziskave kažejo, da kupci pogosteje posegajo po večjih embalažah, ker so prepričani, da je enkratni večji nakup za njih ugodnejši. To pa ni vedno res, zato cene na količino vedno pridno preračunavajte.
Ne kupujte izdelkov samo zato, ker imajo najboljši marketing
Reklame se nam vtisnejo v spomin in ko smo v prodajalni, čutimo večje zaupanje v izdelke z imeni, ki smo jih že slišali. Četudi samo v reklami, ki jo je plačal sam proizvajalec. Ker to, da ima izdelek dobro promocijo ni nujno zagotovilo za kvaliteto, se ne bojte preizkusiti tudi izdelkov, za katere še niste slišali. Vaš želodec bo že povedal, ali želi, da nekaj kupite ponovno ali ne.
Komentarji (3)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV