Želeli so predstaviti svojo novo funkcijo za gluhoneme. Zato so dobili idejo za prav posebno reklamo. Vse sosede mladega Muharrema so naučili znakovno govorico. Ko je ta tisto jutro stopil v bližnjo pekarno, kjer si vedno kupi zajtrk in mu je pek v njegovem jeziku predlagal, naj vzame pecivo, ki ga je ravnokar vzel iz pečice, Turk ni mogel verjeti svojim očem. "Kaj se dogaja?" je spraševal svojo sestro, ko sta se po domači ulici odpravila naprej po opravkih.
Tudi mi si želimo svet, v katerem bi se vsi razumeli in se z lahkoto sporazumevali, je sporočilo, ki ga je posredovalo podjetje. Odveč je dodati, da ima takšna reklama neverjetno viralno moč, zaradi česar se je že razširila po celem svetu.
Komentarji (5)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV