

Mlad Italijan Matteo Achilli si je takšen naziv prislužil s tem, ko je ustvaril družbeno omrežje, ki podobno kot LinkedIn omogoča profesionalno mreženje. Imenuje se Egomnia; še preden se je dodobra uveljavilo, pa ga je italijanska finančna revija Panorama Economy že postavila na svojo naslovnico in zraven pripisala, da gre za "italijanskega Zuckerberga." Novico so najprej pograbili vsi ostali italijanski mediji, za njimi pa tudi tako ugledni svetovni, kot je britanski BBC.
BBC je Achillija uvrstil v svoj dokumentarec "Naslednji milijarderji," italijanska televizija pa o njegovem življenju že snema biografsko dramo, ki naj bi se pričela predvajati naslednje leto. Družbeno omrežje Egomnia bo širnemu svetu dostopno šele oktobra, 22-letnik pa ima že podpisane dogovore z Microsoftom in Googlom. Strokovnjaki pravijo, da je bila zgodba o mladem Italijanu in njegovem družbenem omrežju najverjetneje prezgodaj prenapihnjena, je pa Achilli sedaj v položaju, ko lahko to izkoristi v svoj prid in sebe ter svoj izdelek bolje proda. To, da je Google pripravljen vložiti kar nekaj denarja v samo promocijo njegove strani, je zagotovo zelo velik korak k uspehu.

Achilli svojih poslovnih dogovorov zaenkrat sicer še ne želi razkrivati, je pa Microsoft za BBC povedal, da kot podjetje vedno iščejo mlade perspektivne ljudi, s katerimi bi lahko sodelovali, ter da se najraje v njihove projekte vključijo, ko so ti še na svojem začetku in lahko tako pomagajo, da se čim bolj uspešno razvijejo. Egomnia je trenutno na voljo le v Italiji, od februarja 2012, ko je stran pričela delovati, ima prijavljenih že več kot 700 podjetij in 330 tisoč iskalcev zaposlitve. Lansko leto so imeli 500 tisoč evrov dobička. A so te številke ter dejstvo, da stran podpirajo zelo ugledna podjetja, dovolj, da bi stran premagala uveljavljeno ameriško različico, torej LinkedIn?
Egomnia je zastavljena tako, da se od LinkedIna malo razlikuje. Njen cilj je, da podjetja čim lažje najdejo zanje najbolj primerne zaposlene, iskalci zaposlitve pa zanje najbolj primerna delovna mesta. To omogoča poseben algoritem, ki podjetja in posameznike razvrsti glede na njihove želje, potrebe, izkušnje. Acchili je idejo za takšno stran dobil ob koncu srednje šole, ko je lahko fakulteto izbral tudi glede nato, kako je bila na lestvici uvrščena glede na vse ostale. Na koncu se je vpisal na prestižno milansko fakulteto Bocconi, ki mu je s svojimi kontakti pomagala uresničiti idejo. Ker v Italiji ni vzpostavljenega dobega sistema pomoči startupom, pove, da mu brez podpore fakultete ne bi uspelo.
Je pa danes v svoji državi pravi zvezdnik. Ravno zaradi tega, ker v Italiji tolikšne podjetnosti niso vajeni. Ko sem bil prejšnje poletje v Silicijevi dolini, pove, nisem bil ravno srečen, ker se nisem počutil prav nič posebnega. V ZDA ima vsak svoj startup. Ker ga želi italijanska država mladim postaviti za zgled, pa mu je predsednik že podelil prvo prestižno priznanje.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV