Alan Eacock iz angleškega mesta Birmingham je račune za plin pričel dobivati, ko se je leta 2000 preselil v novo stanovanje. Ker plina ne uporablja, jih je takrat poklical in jim to sporočil. Prepričan je bil, da gre za napako, ki jo bodo v podjetju, ki plin dobavlja, hitro odpravili. Pa se je zmotil. Še tega avgusta – 14 let kasneje – je kot vsak mesec prejel položnico za 30,73 funta, kar je 39 evrov. Sploh ne malo, če je položnica za nekaj, kar sploh ne uporabljaš.
"Sovražim jih. Vse skupaj je bila ogromna nočna mora," pripoveduje za Daily Mail. "Nikoli nisem uporabljal plina v tem stanovanju. Kuham z elektriko in imam električno pečico. A celo ko sem jih poklical, da mi plin odklopijo, so mi zanj še vedno pošiljali položnice. Še dobro, da sem precej močna osebnost. Kdo drug bi verjetno znorel. Tudi sam vsakič, ko vidim, da je v nabiralniku kakšna položnica, začutim, kako mi poskoči srčni utrip." Tako pripoveduje 73-letni upokojenec, ki je pred 17. leti že doživel kap in se je bal, da bi jo lahko zopet. "Zato sem včasih položnico kar raztrgal, ker je nisem mogel več gledati; samo želel sem, da izgine, da se vse skupaj končno neha."
14 let kasneje se je nehalo šele po posredovanju medijev. Dobavitelj plina je tem razložil, da še sami v podjetju ne razumejo, kako je lahko prišlo do česa takega. Še posebej jim ni bilo jasno, kako je lahko upokojenec še vedno prejemal račune, potem ko so mu prišli sami odstranit priključek za plin. Takrat je očitno njihov zaposleni pozabil zapreti upokojenčev račun. Dodali so tudi, da jim je zelo žal in da bodo Alana poklicali, da se mu opravičijo. No, on je imel na to le en odgovor: da ga raje nikoli več ne pokličejo.
Komentarji (8)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV