
Sestavite seznam prednosti in slabosti vaše nepremičnine, preverite stanje nepremičninskega trga v vašem kraju, preverite lokalna določila, ki se nanašajo na nepremičnine, da boste znali odgovoriti potencialnemu kupcu, ko vas bo spraševal o omejitvah, ki veljajo na vašem območju za širjenje ali prenovo nepremičnine, še posebej če je ta na zaščitenem območju ali sodi pod zaščito kulturne ali kakšne druge dediščine.
Preverite tudi, ali je dokumentacija, povezana z nepremičnino, ki jo želite prodati, res urejena in to dobro. Preverite torej vse v razponu od vpisa v zemljiško knjigo, morebitnih na nepremičnino vpisanih dolgov, ki jih že zdavnaj ni več, a niso bili nikoli izbrisani, do urejene energetske izkaznice ...
Oglas oddajte šele, ko boste svojo nepremičnino in vse, kar je povezano z njo, poznali kot lasten žep. Nepoznavanje realne situacije v zvezi z nepremičnino je še posebej značilno za primere, ko so ljudje nepremičnino podedovali, nato pa jo želijo čim prej prodati.
Čeprav želite s prodajo dobiti čim več denarja, bodite realni. Če boste nepremično precenili, kupca ne boste dobili. Pripravite se na to, da bodo kupci vaš dom gledali z maksimalno kritičnimi očmi. Ko določate oglaševano ceno, si pustite toliko manevrskega prostora, da bo morebitni kupec lahko skušal le-to zbiti še za nekaj tisočakov. A po drugi strani – če niste zares obupani – določite tudi ceno, pod katero svoje nepremičnine pač ne boste prodali.
Oglas mora biti privlačen. Napišite zanimiv opis nepremičnine, potrudite se, da bo tekst slovnično pravilen. Tudi fotografije morajo biti lepe in estetske, saj je lahko še kako lep dom na slabih fotografijah videti grozljiv. Če sami ne znate fotografirati, prosite nekoga od prijateljev, ki ta smisel ima.
Ko boste sprejemali potencialne kupce na ogled, bodite sproščeni in samozavestni.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV