Cekin.si
Facility

Nepremičnine

Slovenski startup prejel 550.000 evrov avstrijske investicije

STA
08. 09. 2016 12.33
0

Slovensko startup podjetje Creatriks je za svojo mobilno aplikacijo za učinkovitejšo organizacijo dela v hotelih Facility prejelo investicijo v višini 550.000 evrov.

Facility se je slovenski startup sceni prvič predstavil v okviru programa pospeševalnika ABC Accelerator za pametna mesta, ki se je zaključil pred letom dni.

Že lani jim je uspelo zbrati 150.000 evrov finančnega vložka, od takrat pa je ekipa pridobila že več kot sto naročnikov - hotelov iz štirih držav. Poleg slovenskih so njihovi naročniki tudi iz Hrvaške, Srbije in Avstrije. Tokratno investicijo so pridobili od avstrijskega investicijskega sklada Speedinvest.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
Jeseni na POP TV prihaja podjetniška oddaja "Štartaj, Slovenija!", v kateri bosta POP TV in Spar Slovenija slovenskim inovatorjem in podjetnikom pomagala stopiti na pot uspeha.

Med drugim uporabljajo aplikacijo Facility tudi v Hotelih Bernardin, hotelu Best Western Premier Slon, Union hotelih in hotelu Radisson Blu Plaza v Sloveniji ter hotelih Valamar, Park Plaza in Esplanade Zagreb na Hrvaškem.

V Grand hotelu Bernardin v Portorožu, ki ima 241 sob, so z uporabo aplikacije Facility mesečno prihranili 200 delovnih ur, v Union hotelih v Ljubljani, ki imajo skupaj 574 sob, pa so zmanjšali izgubo drobnega inventarja za skoraj 15 odstotkov.

Partner in upravljavec investicij pri Speedinvestu Werner Zahnt pravi, da sta jih prepričala dobra ekipa in produkt, ki rešuje dejanske težave v hotelski industriji.

Ideja med študentskim delom v ZDA

Direktor podjetja Creatriks in idejni oče aplikacije Luka Berger je idejo za aplikacijo dobil leta 2012, ko je kot študent delal v ZDA, v hotelu v nacionalnem parku Yellowstone, in opazil številne možne izboljšave delovnih postopkov, ki so bili pogosto zamudni in kaotični.

Creatriks želi postati vodilni ponudnik v svojem segmentu na svetu. Njihov naslednji cilj je širitev v še več držav in vsaj tisoč hotelov v prihodnjem letu, načrtujejo tudi vstop na ameriški in druge trge.

Po njegovi vrnitvi sta s poslovnim partnerjem Aljažem Ketišem ustvarila aplikacijo, s pomočjo katere lahko vsi zaposleni v hotelu, od direktorja do sobarice, s klikom ali dvema pridobijo informacije, potrebne za učinkovito delo.

Tako deluje

Sobarica lahko na primer v nekaj sekundah izve, katere sobe je treba očistiti, obvesti vzdrževalca o morebitnih potrebnih popravilih v sobi in sporoči recepciji, ko je soba pripravljena za gosta.

Nadrejeni lahko spremljajo napredek dela, ki se v aplikaciji sproti posodablja, in imajo tako popoln nadzor nad potekom dela.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795