
Trivago, spletna stran, ki primerja cene hotelov, pravi, da so njihovi uporabniki, potem ko so britanski mediji poročali, da je princ William obiskal Malto, v iskalnik ime tega mediteranskega otoka vpisovali kar za 71 odstotkov pogosteje. Kaj bi šele bilo, če bi se mu na proslavi njihove 50. obletnice samostojnosti pridružila še žena Kate, pri kateri je znano, da se denimo vsako oblačilo, ki ga nosi, pri priči razproda!
To, da država na obisk povabi predstavnika kraljeve družine, očitno zanjo ni le strošek, je tudi dobra reklama. Trivago je prepričan, da gre za posledico poročanja o prinčevem obisku v britanskih medijih, saj se je še posebej povečalo povpraševanje pri hotelih, ki so na območju, ki ga je mladi vojvoda dejansko obiskal. 71 odstotno povečanje so zabeležili glede na statistiko iskanja neposredno pred Williamovim obiskom.


Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV