Cekin.si
Muhič je nagrado prejel na 32. Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF) v Portorožu

Novice

Direktor trženja Pro Plus Aleš Muhič prejel nagrado Oglaševalska osebnost

Cekin.si
16. 06. 2023 08.27
0

Aleš Muhič sodi med najbolj izkušene strokovnjake na področju medijev, oglaševanja, medijskih strategij in trendov.

Z večerno podelitvijo nagrad se je zaključil 32. Slovenski oglaševalski festival (SOF).

Naziv Oglaševalska osebnost leta je prejel Aleš Muhič, direktor trženja Pro Plus. 

"Mediji in oglaševanje so bili vedno moja strast in po več kot dvajsetih letih lahko z gotovostjo trdim, da je to zame najbolj vznemirljivo in ustvarjalno področje za delo. Izjemno sem ponosen na številne projekte, pri katerih sem sodeloval, vsi pa so bili prilagojeni oglaševalskim potrebam naših poslovnih partnerjev. Osvojitev te nagrade ni le osebni dosežek: je dokaz trdega dela in predanosti naše ekipe ter dokaz, da smo zanesljiv partner in ustvarjalec priložnosti na slovenskem oglaševalskem trgu. V naši panogi je zaupanje vse. Zavedamo se, da gradnja trdnih partnerstev zahteva čas in trud ter da hitrih rešitev ni. Naš uspeh je timsko delo in dobro vemo, da so dosežki naših poslovnih partnerjev tudi naši. Pomembno vlogo pri delu ima naša medijska hiša, ki ustvarja najbolj priljubljene vsebine na slovenski televiziji. Čeprav sem navdušen nad to nagrado, me ta hkrati opominja na našo stalno zavezo, da bomo podpirali naše poslovne partnerje in jim ustvarjali nove priložnosti. To odgovornost jemljemo resno in si bomo še naprej prizadevali izpolnjevati njihove oglaševalske potrebe in presegati njihova pričakovanja," je ob imenovanju dejal Muhič. 

Podelitev nagrad na Sofu - Aleš Muhič in predstavniki Pro Plus
Podelitev nagrad na Sofu - Aleš Muhič in predstavniki Pro PlusFOTO: Damjan Žibert

Aleš Muhič sodi med najbolj izkušene strokovnjake na področju medijev, oglaševanja, medijskih strategij in trendov. Področje medijev ga zaznamuje skozi vso njegovo profesionalno pot, ki jo je začel pred več kot dvajsetimi leti kot vodja trženja na Kanalu A. 

Po združitvi Kanala A s POP TV leta 2000 se je preselil na Pro Plus, kjer še danes uspešno nadaljuje z vzpostavljanjem sodobnih trženjskih pristopov in kreiranjem inovativnih formatov ter sodeluje pri strateškem razvoju največje in najuspešnejše medijske hiše pri nas.

Spremembam se hitro prilagaja, novosti pa spretno izkorišča pri povezovanju televizijskega in digitalnega sveta. Trženjske rešitve Pro Plus so ravno zaradi dela njegove ekipe učinkovite in hkrati kreativne, največkrat pa na trgu televizijskega oglaševanja ustvarjajo trend. 

Pri vsem tem pa zelo dobro razume, da uspeh družbe Pro Plus zagotovo pomeni tudi uspeh tistih, ki želijo učinkovito oglaševati. Zato s svojo ekipo trženjskih strokovnjakov pomaga sooblikovati in uspešno povezati oglaševalsko-agencijski svet z mediji preko mnogih inovativnih projektov, kar se odraža tudi pri prejetih domačih in mednarodnih nagradah, je SOF zapisal v obrazložitvi. 

Nagrajenci

Kot Agencija leta je znova slavila agencija Shift, najuspešnejša Znamka leta pa je Burek Olimpija. Najboljša produkcijska hiša filmskih oglasov je Moment Collective, Najboljša produkcijska hiša radijskih in zvočnih oglasov pa Sloboda.

Oglaševalec leta 2022 je že drugo leto zapored podjetje Mercator. Na tekmovanje Young Lions v Cannes potujeta Sara Grmek in Lara Oset, zmagovalki natečaja za Mlade kreativce.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 856