Izvršni direktor podjetja OpenAI Sam Altman je razglasil "rdeči alarm" za celotno podjetje, saj se njihov klepetalni robot ChatGPT sooča z ostro konkurenco drugih tehnoloških velikanov, predvsem Googla, poročajo ameriški mediji. Kot je dejal Altman, bodo druge projekte zdaj zamaknili, vključno z načrtom za uvedbo oglaševanja v ChatGPT. OpenAI bo po Altmanovih besedah obenem zamaknil razvoj drugih produktov, kot so agenti umetne inteligence, ki so namenjeni avtomatizaciji nalog, povezanih z nakupovanjem in zdravjem.
V zadnjem času se pojavljajo vprašanja, kako bo OpenAI lahko ustvarilo prihodke, s katerimi bodo pokrili ogromne stroške zagotavljanja umetne inteligence svojim več sto milijonom uporabnikov, od katerih večina storitev uporablja brezplačno, še navaja AFP.
S tem vprašanjem so se ukvarjali tudi na spletni strani The Independent. Izpostavili so prav pomen oglaševanja znotraj ChatGPT. Kaj do sedaj vemo o tem?
Ali bodo oglasi rešili OpenAI?
Sam Altman je sicer sprva oglase označil kot "zadnjo možnost", a nato je priznal, da je odprt za to možnost. Razlog? Stroški razvoja umetne inteligence so enormni – letos naj bi podjetje vložilo okoli 22 milijard dolarjev v čipe, podatkovne centre in infrastrukturo. To je skoraj 19 milijard evrov.

Glede na visoke obratovalne stroške, ki eksponentno rastejo s širjenjem in izboljševanjem AI modelov, je postalo jasno, da samo naročnine na premium storitve, kot je ChatGPT Pro, morda ne bodo zadostovale za dolgoročno finančno vzdržnost in rast podjetja. Zato je razmislek o novih virih prihodkov logična in nujna poslovna poteza.
Zaznali kodo
V testni Android različici aplikacije je že zaznati kodo za različne oblike oglasov, kot so klasični oglasi, oglasi ob rezultatih iskanja in "vrtljivi" oglasi. To pomeni, da bi se reklame lahko pojavile zelo kmalu. Glede na to, da ChatGPT pozna navade uporabnikov, lahko pričakujemo visoko personalizirane oglase, podobno kot pri Googlu ali Instagramu.
Ker ChatGPT zbira ogromno podatkov o navadah in preferencah svojih uporabnikov, morda celo bolj podrobno kot spletni iskalniki, bo lahko prikazoval oglase, ki so izjemno relevantni. To bi lahko pomenilo konec vsiljivih in irelevantnih oglasov ter začetek nove dobe, kjer bodo promocijske vsebine dejansko koristne in ciljno usmerjene. Ta potencialna izboljšava uporabniške izkušnje, čeprav v obliki oglasov, bi lahko prinesla nepričakovano visoko sprejemljivost med uporabniki.












Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV