Giorgio Armani, ki je svojo dejavnost z visoke mode razširil na notranjo opremo, hotele, parfume in čokolade, je do konca ohranil lastništvo in trden nadzor nad blagovno znamko. Ker se ni nikoli poročil in ni imel otrok, je njegova smrt odprla tudi vprašanja o prihodnosti njegovega imperija.
Vendar pa je po navedbah francoske tiskovne agencije AFP v oporoki navedel zelo natančna navodila glede tega. Določil je, da bo podjetje prevzela posebej za to ustanovljena fundacija, ki naj nato 15-odstotni lastniški delež proda enemu od največjih ponudnikov luksuznega blaga. Pri tem je predlagal francosko skupino LVMH, francosko-italijanskega ponudnika očal EssilorLuxottica ali francoskega kozmetičnega velikana L'Oreal.
Iz slednjega so po navedbah AFP sporočili, da so ob takšnem predlogu "ganjeni in počaščeni". Napovedali so, da bodo o njem dobro premislili.

Kupec bi imel nato možnost, da v treh do petih letih prevzame večinski delež v družbi. V primeru, da do prodaje ne bi prišlo, bi po Armanijevi zadnji želji izvedli javno ponudbo delnic. Fundacija bi v vsakem primeru obdržala najmanj 30,1-odstotni delež v družbi, je zahteval.
Armani, ki je po več mesecih slabega zdravja umrl v starosti 92 let, je bil do leta 1970 svobodni oblikovalec. Ukvarjal se je z aranžiranjem izložb in sodeloval z modno hišo Cerutti. Pozneje se je začel ukvarjati z oblikovanjem oblačil in leta 1975 odprl eno izmed najbolj slavnih modnih podjetij Armani v Milanu. Umrl je nekaj tednov pred praznovanjem 50-letnice svoje modne hiše na Milanskem tednu mode.
Se vam zdijo informacije pomembne? Vam je članek všeč? Delite ga s prijatelji!
Najbolj brane novice:
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV