Število nemških podjetij, ki uporabljajo umetno inteligenco v svojih poslovnih procesih, se je povečalo v skoraj vseh sektorjih, je sporočil münchenski inštitut Ifo.
V avtomobilski, elektronski, farmacevtski in tekstilni industriji je bil delež teh podjetij večji od 33 odstotkov. Med ponudniki storitev posebej izstopa dejavnost oglaševanja in tržnih raziskav, pri katerih je bil ta delež pri 72 odstotkih, pri ponudnikih IT-storitev pa se je gibal okoli 60 odstotkov. V maloprodajnem sektorju umetno inteligenco trenutno uporablja 22 odstotkov podjetij.

V gradbeništvu je umetno inteligenco uporabljalo 11,6 odstotka podjetij. V tem sektorju je bilo tudi največ skeptikov, ki trenutno ne vidijo potenciala v uporabi te tehnologije (okoli 42 odstotkov). Podoben delež so na inštitutu zabeležili tudi v gostinstvu, in sicer 40 odstotkov.
Vodja raziskav pri Ifu Klaus Wohlrabe je ob tem ocenil, da se bo število podjetij, ki uporabljajo umetno inteligenco, v prihodnje še povečalo. "Podjetja pričakujejo, da bo uporaba umetne inteligence povečala njihovo produktivnost za več kot 10 odstotkov," je poudaril.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV