Global Taste Elevation bo bdel nad ikoničnimi znamkami, med katerimi so Heinz, Philadelphia in Kraft Mac & Cheese, ki naj bi s svojimi omakami, namazi in začimbami poskrbele za 75 odstotkov prodaje. Z naslova portfelja teh znamk je bilo lani ustvarjene za 10,4 milijarde dolarjev prodaje, kar je 8,95 milijarde evrov.
North American Grocery bo medtem lastnik znamk, kot so Oscar Mayer, znan po delikatesnih mesninah in hrenovkah, Kraft Singles in Lunchables. Prodaja z naslova tega portfelja je lani nanesla 15,4 milijarde dolarjev, kar je 13,25 milijarde evrov.

Aktualni izvršni direktor Kraft Heinza Carlos Abrams-Rivera bo po delitvi postal vodja North American Grocery, vodja Global Taste Elevation pa naj bi bil sedanji član uprave Miguel Patricio.
V ameriškem prehranskem gigantu so prepričani, da bo delitev na dve družbi za ti pomenila možnost bolj strateškega in operativnega delovanja.
Se vam zdijo informacije pomembne? Vam je članek všeč? Delite ga s prijatelji!
Najbolj brane novice:
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV