Potem ko se je nekaj časa zdelo, da bo Tesla pod vse večjim pritiskom poceni konkurence iz Kitajske predstavila svoje najcenejše vozilo, ki bi stalo okoli 25.000 dolarjev (21.407 evrov), je Elon Musk ta projekt opustil. Njegova vizija je dolgoročna in namesto da bi razvil poceni vozilo, ki bi takoj povečalo prodajo, se je odločil, da se bo osredotočil na velike stvari in tehnologijo, ki bi podjetju sčasoma lahko prinesla večmilijardno tržno vrednost. Tesla v tem smislu stavi na avtonomijo oz. v razvoj robotaksijev.
Tesla je sicer prejšnji mesec v Austinu začela testirati svojo storitev robotaksi, vendar bo minilo še dolgo, preden bo ta storitev postala pogost pojav na ameriških cestah. Do takrat se Tesla sooča z velikimi izzivi, kar je razvidno iz prodajnih in finančnih podatkov za zadnje četrtletje, v katerem sta prodaja in prihodki upadla.
Model Y
Medtem ko se je Musk odpovedal cenovno ugodnejšemu Modelu 2, se ni povsem odpovedal cenejšim Teslam. Že od lanskega leta se govori o lansiranju novih, cenovno ugodnejših modelov Tesle, zdaj pa je znaih nekaj podrobnosti o tem, kaj so. Najpomembneje pa je, da podjetje v skladu s prejšnjimi Muskovimi komentarji ne bo predstavilo nobenih novih modelov avtomobilov.

Med klicem z vlagatelji po predstavitvi rezultatov za drugo četrtletje je finančni direktor Tesle Vaibhav Taneja, ko so ga vprašali o cenovno dostopnih modelih, začel govoriti, da ne bo razkril podrobnosti o zasnovi, a ga je Musk nato prekinil: "To je Model Y".
Manj možnosti in cenejši materiali
Mediji že nekaj časa ugibajo, da bosta cenejši Tesli obstoječa Modela 3 in Y, na katerih bo Muskovo podjetje naredilo nekaj sprememb, da bi znižalo proizvodne stroške oziroma prodajno ceno. Čeprav Musk ni podal nobenih konkretnih podrobnosti o tem, kaj lahko pričakujemo od cenejšega Modela Y, Electrek omenja preprostejšo notranjost z manj možnostmi (npr. brez zadnjega ekrana) in cenejše materiale.
Prejšnji načrti so vključevali novo platformo za cenejša vozila, vendar bi se ta platforma uporabljala le za prihodnjo proizvodnjo Cybercaba, medtem ko bi cenejši Model Y uporabljal obstoječo proizvodno linijo.
Kar zadeva ceno, trenutno ni znano, koliko cenejša bi bila takšna vozila od obstoječih modelov, vendar ne smemo pričakovati radikalno nižjih cen v primerjavi s trenutnimi prodajnimi številkami trenutnega Modela Y.
Vir: Zimo in Electrek
Se vam zdijo informacije pomembne? Vam je članek všeč? Delite ga s svojimi prijatelji!
Najbolj brane novice:
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV