Za nekatere se je Instagram izkazal kot idealna platforma za doseganje še večjega bogastva. Najpogosteje zaslužijo s sponzorstvom, promocijo lastnih ali tujih blagovnih znamk. To so zvezdniki, ki z eno objavo zaslužijo milijone ...
Cristiano Ronaldo
Na vrhu piramide zaslužkarjev na Instagramu je eden najuspešnejših nogometašev na svetu – Cristiano Ronaldo. Nogometni superzvezdnik je postal najbolje plačan zvezdnik na Instagramu. Zasluži približno 3,2 milijona dolarjev na sponzorirano objavo, poroča Influencer Marketing Hub. To je 2,81 milijona evrov.
Lionel Messi
Na drugem mestu je še ena nogometna ikona - Lionel Messi, ki trenutno igra za argentinsko nogometno reprezentanco in ameriški klub Inter Miami. Za njegovo naklonjenost se sponzorji borijo, ena taka objava pa Messiju v povprečju prinese dobrih 2,5 milijona dolarjev, kar je 2,2 milijona evrov.
Selena Gomez
Tretja na tem seznamu je igralka in pevka Selena Gomez, ki svoje bogastvo gradi na uspešnih glasbenih in igralskih podvigih. A Selena je tudi uspešna podjetnica. Denar pa zgrinja tudi z Instagramom. Sponzorirana objava ji prinese bogastvo v višini 2,5 milijona dolarjev, kar je 2,2 milijona evrov. Večinoma njene objave temeljijo na reklamiranju kozmetike in oblačil.
Kylie Jenner
Najmlajša sestra iz klana Kardashian, Kylie Jenner, se je uvrstila na četrto mesto. Od objave je v povprečju prejela več kot 2,5 milijona dolarjev oz. več kot 2,2 milijona evrov. Večina njenih objav se osredotoča na oblačila dragih blagovnih znamk in kozmetične izdelke.
Dwayne Johnson
Naslednji na tem seznamu je ameriški igralec Dwayne Johnson, znan kot "The Rock", ki je poleg igralske kariere znan tudi kot profesionalni rokoborec. Pravo bogastvo zasluži tudi z objavami na Instagramu. V povprečju mu objava prinese nekaj več kot 2,3 milijona dolarjev zaslužka. To je 2 milijona evrov.
Ariana Grande
Naslednja, ki je zasedla pomembno mesto na lestvici, je Ariana Grande. Pevka za sponzorirano objavo zasluži 2,2 milijona dolarjev, kar je 1,93 milijona evrov. Njen Instagram profil se osredotoča na sponzoriranje kozmetčnih znamk.
Kim Kardashian
Kim Kardashian, ameriška medijska osebnost, podjetnica in model, se je na tej lestvici uvrstila na osmo mesto. Je prava mojstrica marketinga, poleg resničnostnega šova Keeping up with the Kardashians, ki prikazuje vsakdanje življenje njene družine, pa ima tudi svojo linijo oblačil in kozmetike. Ena od njenih objav ji v povprečju prinese nekaj več kot 2 milijona dolarjev premoženja, kar je 1,76 milijona evrov.
Beyonce
Beyoncé je na tej lestvici zasedla deveto mesto. Velika večina jo pozna po njenih glasbenih uspešnicah. Netflix je celo posnel film o njenem življenju, pevka pa na Instagramu promovira predvsem znano znamko Adidas.
Khloe Kardashian
Na tem seznamu je še ena članica klana Kardashian - sestra Khloe, katere objave ustvarijo dodatno bogastvo v povprečju 1,8 milijona dolarjev, kar je skoraj 1,6 milijona evrov. Pogosto jo lahko opazimo pri promociji znamke svoje sestre Kylie's ali znamke Good American.
Vir: net.hr
Se vam zdijo informacije pomembne? Vam je članek všeč? Delite ga s svojimi prijatelji!
Najbolj brane novice:
- Nemška kriza: Stečaji podjetij dosegli vrhunec
- Izguba Norveškega pokojninskega sklada: Kaj to pomeni za vlagatelje?
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV