Slavna temnolaska je nedvomno ena najbolj prepoznavnih osebnosti svoje generacije. Znana je postala zaradi resničnostnega šova Keeping Up With The Kardashians, ki se je premierno predvajal leta 2007. Ta platforma ji je omogočila, da je javnosti predstavila svoj glamurozni življenjski slog in osebnost, s čimer je pritegnila pozornost milijonov ljudi.
Svojo slavo, pridobljeno s pomočjo šova, in obsežno bazo sledilcev je na družbenih omrežjih spretno uporabila za ustvarjanje raznolikega poslovnega portfelja. Skozi leta je lansirala več uspešnih blagovnih znamk, vključno z linijo oblačil za oblikovanje postave Skims in zdaj še linijo kozmetike SKKN by Kim. Najnovejša kolekcija kozmetike, predstavljena sredi letošnjega septembra, označuje njen ponovni vstop v lepotno industrijo, kjer je že pustila pomemben pečat.
Kako je postala milijarderka?
Revija Forbes jo je kot milijarderko prvič prepoznala leta 2021, pri čemer je poudarila njene strateške poslovne podvige in naložbe. Rojena v bogati družini – njen oče Robert Kardashian je bil znan odvetnik, najbolj poznan po obrambi O.J. Simpsona – je imela vire in poznanstva, zaradi katerih je lahko začela graditi svojo kariero.
Kljub privilegiranemu ozadju si je prislužila mesto na Forbesovi lestvici najbogatejših žensk Amerike, ki so si same ustvarile bogastvo, kjer zaseda 24. mesto. Ključ do njenega milijarderskega statusa je v lastništvu uspešnih podjetij, zlasti SKKN by Kim in Skims. Leta 2020 je prodala 20-odstotni delež v podjetju KKW Beauty (zdaj SKKN) lepotni družbi Coty za dobrih 190 milijonov evrov, kar je blagovno znamko spravilo do vrednosti 950,2 milijona evrov. Takrat je bil njen 72-odstotni lastniški delež ocenjen na približno 475 milijonov evrov, trenutno pa je njen delež v Skims ocenjen na približno 356 milijonov evrov.
Njeno najuspešnejše podjetje je nedvomno Skims, katerega kosi za oblikovanje postave so namenjeni opolnomočenju žensk, da se oblačijo samozavestneje. Kolekcija je oblikovana za resnične ženske vseh oblik in velikosti, vključuje pa vse od udobnih oblačil za prosti čas do perila, ki poudarja obline. Čeprav gre za bolj luksuzen brand, je veliko kosov cenovno dostopnih, saj stanejo manj kot 100 evrov, zato so vsekakor vredni svoje cene.
Raznoliki viri prihodkov
Poleg svojih lepotnih in modnih znamk Kardashianova služi tudi s svojim že prej omenjenim resničnostnim šovom in donosnimi pogodbami za promocijo na družbenih omrežjih. Leta 2018 so razkrili, da je za promocijo zdravila proti jutranji slabosti zaslužila dobrih 475.000 evrov. S 307 milijoni sledilcev na Instagramu – njena polsestra Kylie Jenner jih ima celo 334 milijonov – je jasno, zakaj si blagovne znamke želijo sodelovati z njo za visokohonorirane sponzorirane objave.
Kimina poslovna prodornost presega njene linije kozmetike. Vlagala je v velika podjetja, kot so Disney, Amazon, Netflix in Adidas. Poleg tega ima v lasti več nepremičnin, med drugimi vilo v Malibuju.
Njen vpliv na lepotno industrijo
Najnovejša linija ličil SKKN by Kim je le najnovejše poglavje v njeni zgodbi poslovnega uspeha. Njen močan potrošniški imperij, ki obsega lepoto, modo in še kaj, se širi s svetlobno hitrostjo.
Z njenim ponovnim vstopom v lepotno industrijo je jasno, da njen vpliv presega televizijski zaslon. Njena pot od resničnostne zvezdnice do milijarderke je dokaz moči blagovnih znamk, marketinga in inovacij v današnjem pospešenem poslovnem svetu.
Vir: ceotodaymagazine.com