Cekin.si
Meghan Markle
Novice

Meghan Markle osvaja trg: novice o razprodaji njenih izdelkov veliko presenečenje

M.M.
24. 06. 2025 03.53
0

Meghan Markle je predstavila novo linijo izdelkov blagovne znamke As Ever, vključno z novim rosé vinom iz doline Napa. Poleg vina sta bila predstavljena tudi marelični namaz in ekskluzivni med iz cvetov pomarančevca, ki še dodatno širita Meghanino uspešno kolekcijo.

Vojvodinja in soproga britanskega princa Harryja, Meghan Markle, je znova navdušila javnost s svojimi novimi izdelki blagovne znamke As Ever. Kljub občasnim kritikam, ki spremljajo njene podjetniške podvige, so najnovejši izdelki dosegli izjemen uspeh in bili razprodani v rekordnem času. Med novostmi izstopa rosé vino iz Napa Valleyja, ki ga ponudba blagovne znamke doslej še ni vključevala. Poleg vina so lansirali tudi namaz iz marelic in ekskluzivni med iz cvetov pomaranč, s čimer Meghan širi svojo uspešno kolekcijo izdelkov za življenjski slog.

Uspeh novih izdelkov kaže na močno povezanost Meghan Markle s svojimi strankami in njeno sposobnost ustvarjanja izdelkov, ki nagovarjajo širok spekter okusov. Čeprav so se pojavili komentarji o bolj neposrednem in prodajno usmerjenem pristopu v komunikaciji, se zdi, da ta strategija deluje, saj so kupci hitro prepoznali in si želeli zagotoviti najnovejše izdelke. Razprodaja v nekaj minutah dokazuje, da ima blagovna znamka As Ever zveste oboževalce, ki cenijo kakovost in ekskluzivnost ponujenih izdelkov.

Ekskluzivni okusi Meghan Markle razprodani v rekordnem času

Meghan Markle
Meghan MarkleFOTO: Profimedia

Rosé vino iz doline Napa je eden od ključnih novih izdelkov, ki so hitro osvojili srca kupcev. To vino, pridelano leta 2023, bo naprodaj od 1. julija. Dolina Napa, ki leži v osrčju Kalifornije in je znana po svojih vrhunskih vinih, je idealna lokacija za pridelavo rosé vina, ki ga As Ever opisuje kot 'nežno z notami koščičastega sadja'. Lokacija vinogradov v bližini rezidence Meghan Markle in princa Harryja v Montecitu dodaja piko na i celotni zgodbi. Vino je zasnovano kot popolna spremljava za poletna druženja, kar poudarja njegovo lahkotnost in osvežilnost.

Poleg vina so lansirali tudi limitiran med iz cvetov pomaranče po ceni 28 dolarjev (24,38 evra) in namaz iz marelic v dveh različicah. Meghan Markle je poudarila, da ima med 'prekrasno zlato barvo, mamljiv vonj, nežne cvetne note in subtilne citrusne podtone', medtem ko je namaz iz marelic 'nežno sladek in svež, idealen za vse, od toasta do sirov'. Oba izdelka sta bila razprodana v nekaj minutah po začetku prodaje, kar kaže na izjemno zanimanje in povpraševanje.

Meghan Markle razvaja s poletnimi okusi: vino, med in marelice

Dolina Napa
Dolina NapaFOTO: Adobe Stock

Poleg novih izdelkov je Meghan Markle ponovno ponudila v prodajo šest najbolj priljubljenih artiklov iz prve kolekcije. Med njimi so tri vrste zeliščnih čajev, cvetlični posipi, mešanica za palačinke in mešanica za krhke piškote. Prva kolekcija, ki je bila lansirana aprila, je bila razprodana v manj kot eni uri, kar je blagovno znamko As Ever utrdilo kot prepoznavno ime. Ponovna dostopnost teh izdelkov omogoča strankam, da znova uživajo v preverjenih favoritih.

Strokovnjaki za odnose z javnostmi so opazili, da je Meghanin pristop v komunikaciji s strankami postal bolj direkten in prodajno usmerjen. Namesto intimnih in inspirativnih sporočil, ki so bili značilni za začetek, je zdaj komunikacija bolj neposredna in prodajno usmerjena. Ta sprememba bi lahko bila strategija za doseganje večje prodaje in utrditev blagovne znamke na trgu. Meghan je na primer izjavila, da je začasno prekinila polnjenje zalog, dokler blagovna znamka ne bo popolnoma stabilna, kar poudarja njeno predanost gradnji podjetja.

Kljub temu, da se je pristop spremenil, je bistvo ostalo enako

Meghan Markle še vedno želi ponuditi kakovostne izdelke, ki bodo navdušili njene stranke. Poudarek na ekskluzivnosti, uporabi vrhunskih sestavin in privlačni embalaži ostaja ključen del njene strategije. Zvestoba kupcev in hitra razprodaja novih izdelkov potrjujeta, da je ta pristop uspešen, ne glede na morebitne kritike o bolj komercialni naravi komunikacije.

Vir: TPortal

Se vam zdijo informacije pomembne? Vam je članek všeč? Delite ga s svojimi prijatelji!

Najbolj brane novice:

UI Vsebina ustvarjena z generativno umetno inteligenco.
Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 989