Ko je Kim Kardashian leta 2019 skupaj z Jensom Gredejem ustanovila SKIMS, je bil cilj preprost: ponuditi udobno, vključujoče shapewear perilo. Danes je znamka vredna 5 milijard dolarjev (4,3 milijarde evrov), potem ko je v zadnjem krogu financiranja pridobila 225 milijonov dolarjev (194 milijonov evrov) od Goldman Sachs Alternatives in BDT & MSD Partners, poroča CNBC.
Eksplozivna rast prihodkov
SKIMS je leta 2020 ustvaril 145 milijonov dolarjev prihodkov (125 milijonov evrov), leta 2023 pa že 750 milijonov (645 milijonov evrov). Letos podjetje pričakuje več kot 1 milijardo dolarjev prodaje (več kot 860 milijonov evrov), kar potrjuje njegovo pozicijo med najhitreje rastočimi modnimi znamkami v ZDA, navaja Moneycontrol.
Kim Kardashian ima približno 35 % delež v podjetju, kar je njeno osebno premoženje dvignilo na skoraj 1,9 milijarde dolarjev (1,63 milijarde evrov), piše Yahoo Finance.

Strategija: od spleta do fizičnih trgovin
Čeprav je SKIMS začel kot digitalna znamka, se zdaj agresivno širi v fizično maloprodajo. V ZDA ima že 18 trgovin, vključno z New Yorkom, Los Angelesom in Miamijem, ter načrtuje odprtje novih lokacij v Evropi in na Bližnjem vzhodu – med njimi London Regent Street in Dubai do leta 2026, poroča Inc..
Inovacije in partnerstva
SKIMS se ne ustavi pri shapewearu. Znamka je razširila ponudbo na loungewear, kopalke, moško linijo in celo presenetila z izdelki, kot je Seamless Sculpt Face Wrap. Poleg tega je sklenila odmevna partnerstva, med drugim z Nike za linijo NikeSkims in z NBA, WNBA ter USA Basketball kot uradni dobavitelj spodnjega perila, navaja Hypebeast.
Kaj sledi? SKIMS Beauty
Kim Kardashian je napovedala lansiranje Skims Beauty v letu 2026, ki bo združil njene prejšnje projekte, kot sta KKW Beauty in SKKN by Kim. Cilj je ustvariti celovit imperij, ki bo pokrival oblačila, kozmetiko in lifestyle izdelke, piše Cosmetics Business.
Zakaj je SKIMS zgodba o uspehu?
Uspeh SKIMS ni naključje, temveč rezultat premišljene strategije, ki združuje inovativne izdelke, močno osebno blagovno znamko Kim Kardashian in agresivno širitev na globalne trge. Znamka je od začetka stavila na vključujoče velikosti, sodoben dizajn in neposredno komunikacijo z milijoni sledilcev na družbenih omrežjih. Poleg tega SKIMS nenehno širi ponudbo in sklepa odmevna partnerstva, kar ji omogoča, da ostaja v središču modnih trendov in potrošniških želja.
- Vključujoče velikosti od XXS do 5XL.
- Močna osebna blagovna znamka Kim Kardashian in njena prisotnost na družbenih omrežjih.
- Agresivna širitev v fizične trgovine in globalne trge.
- Inovativni izdelki in odmevna partnerstva.
Vir: CNBC, Moneycontrol, Yahoo Finance, Inc., Hypebeast, Cosmetics Business
Se vam zdijo informacije pomembne? Vam je članek všeč? Delite ga s prijatelji!
Najbolj brane novice:







Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV