Ameriški turizem, nekoč eden najmočnejših na svetu, se letos sooča z občutnim padcem. Po ocenah Svetovnega sveta za potovanja in turizem (WTTC) naj bi ZDA do konca leta izgubile kar 30 milijard dolarjev (25,5 milijarde evrov) prihodkov iz naslova mednarodnega turizma. Medtem ko se druge države pobirajo po pandemiji in beležijo rast, ZDA ostajajo v zaostanku.
Glavni razlogi za ta trend so kompleksni. Med njimi izstopajo močan ameriški dolar, ki podraži potovanja za tuje obiskovalce, vse bolj zapleten vizumski sistem ter politično okolje, ki marsikaterega turista odvrača od obiska. Poleg tega se spreminjajo tudi potovalne navade – turisti iščejo bolj avtentične, cenovno dostopne in kulturno raznolike destinacije.
Medtem ko ZDA beležijo upad, druge države izkoriščajo priložnost
Kanada, na primer, beleži rekordno zasedenost hotelov, ki je letos dosegla 77,6 odstotka. Latinska Amerika postaja vse bolj priljubljena med Evropejci, ki iščejo tople kraje z bogato kulturo in nižjimi stroški. Mehika tako ostaja ena izmed glavnih destinacij za Kanadčane, ki se izogibajo ZDA.
Po podatkih WTTC je v prvi polovici leta 2025 ZDA obiskalo milijon manj turistov kot v enakem obdobju lani. Če se bo trend nadaljeval, bo država do konca leta izgubila približno 13 milijonov mednarodnih obiskovalcev v primerjavi z letom 2019. Med državami, ki beležijo največjo rast prihodov, so Španija, Savdska Arabija, Turčija, Francija, Grčija, Mehika in Italija.

Padec ameriškega turizma ima lahko dolgoročne posledice
Gre za panogo, ki neposredno vpliva na lokalna gospodarstva, ustvarja delovna mesta in spodbuja razvoj infrastrukture. Čeprav ZDA ostajajo pomembna destinacija, bo za ponovno pridobitev zaupanja in zanimanja turistov potrebna strateška prenova – tako na ravni politike kot promocije.
Vir: Forbes in CNBC
Se vam zdijo informacije pomembne? Vam je članek všeč? Delite ga s prijatelji!
Najbolj brane novice:
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV