Cekin.si
Naročanje hrane v restavraciji

Potrošnik

Hrvaški kuharji o tem, kakšni gostje jim gredo najbolj na živce

M.M.
07. 06. 2024 09.58
3

Preverite, ali tudi vi počnete to v restavracijah.

Številni kuharski mojstri se bodo strinjali, da jim gredo najbolj na živce gostje, ki ne cenijo njihovega dela. In tudi znanja – med drugim jih moti, ko gost zahteva, da dober in drag kos ribe ali mesa dobro zapečejo. Ker pa je gost na prvem mestu in ima vedno prav, še posebej, ker na koncu plača izstavljeni račun, kuharji ustrežejo prav vsaki njegovi zahtevi. A kljub temu sporočajo, kaj jih najbolj moti v tej celotni zgodbi. 

Kuharji in osebje restavracije vam bodo najbolj zamerili, če boste pokazali pomanjkanje človečnosti in razumevanja. Če vztrajate, da dobite nekaj, čeprav vam osebje pove, da je to nemogoče. Ali pa če rezervirate mizo, nato pa se sploh ne pojavite. Ali pa če ponižujete in žalite osebje. 

Natakarji
NatakarjiFOTO: Profimedia

Hrvaška spletna stran PunKufer je objavila pričevanja hrvaških kuharjev, ki so razkrili, s kakšnimi gosti so imeli že opravka. 

"Iz tira me lahko vrže gost, ki ne spoštuje chefa in kuharske obrti. Kot kuhar zelo spoštujem vse goste in se zelo potrudim za njih, ne glede na to, kdo so. Odkar kuham na Hrvaškem, opažam, da veliko gostov kuharjev ne spoštuje in se obnašajo, kot da so njihovi lastniki," jim je zaupal chef Matija Bogdan.

"Gost, ki je jedel v dveh restavracijah in misli, da je v življenju poskusil vse, me lahko vrže iz tira," je razkril chef Filip Horvat.

Chefinja Ana Grgić Tomić pa je pojasnila, da ga ni gosta, ki bi ji lahko prišel do živega.

Chefa Tomislava Gretića motijo "nekulturni gosti", Marka Palfija "ignorantski gosti", Denija Srdoča "gosti, ki ne razumejo koncepta restavracije", Davida Skoka pa "neumni gosti".

Braco Sanjin pravi, da ga najbolj moti arogantnost in nespodobnost nekaterih gostov. Neumen ali neuk gost ni nujno tisti, ki ne pozna tehnike ali sestavin, temveč tisti, ki noče razširiti svojih obzorij, se naučiti ali poskusiti česa novega, če je že prišel v tako restavracijo. Navsezadnje je neumen ali neveden tudi kuhar, ki misli, da lahko s slabim delom obdrži goste, pravijo na omenjenem portalu.

Kuharji bi morali imeti razumevanje za alergije in posebne diete ter jed po možnosti prilagoditi, a tisti gostje, ki vztrajajo, da iz enolončnice odstranijo sestavine, kot je čebula, največkrat ne bodo deležni pozitivnega odziva. Kuharje bo razjezil tudi gost, ki bo rekel, da je občutljiv na gluten šele, ko bo hrana prispela na mizo.

Izsiljevanje brezplačne hrane, ker naj bi bil burger prekuhan, juha preslana ali solata kisla, jezi tudi kuharje, razen če gre res za njihovo krivdo. Poleg tega, če s hrano nekaj ni v redu, se to začuti že ob prvem grižljaju, ne po polovici porcije.

Povzeto po PunKufer

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (3)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 844