Kako kljub inflaciji prihraniti pri nakupu hrane?

Kako kljub inflaciji prihraniti pri nakupu hrane?

Ma.K.
26.06.2023, 15:18
Inflacija v Sloveniji se počasi umirja, kar pomeni, da bodo tudi cene zdaj bolj stabilne. Napovedi pravijo, da utegnejo poleg storitev tudi cene izdelkov še naraščati. Nekatere izdelke, tiste bolj luksuzne, morda lahko še črtamo z nakupovalnega seznama, medtem ko določenih dobrin, med drugim hrane, ne moremo. Prav zato je izjemno pomembno, da znate pravilno izbrati trgovine, v katere se odpravite nakupit osnovne življenjske potrebščine. Preverite, na kaj morate biti še posebej pozorni!

Iz javno dostopnih statističnih podatkov lahko razberemo, da se je inflacija tudi pri nas zares začela umirjati, saj je letna stopnja maja dosegla 8,4 odstotka, potem ko je bila aprila pri 9,4 in marca pri 10,5 odstotka. Če so se lani cene v povprečju zvišale za 10,4 odstotka, naj bi rast letos znašala 'le' 7,5 odstotka, umirila pa naj bi se zlasti v drugi polovici leta. Prihodnje leto strokovnjaki pričakujejo še nižjo, 3,6-odstotno inflacijo. Žal pa to v osnovi ne pomeni, da se bo naše življenje pocenilo; le cene bodo naraščale počasneje kot v zadnjem letu dni. 

Tako bo še vedno izjemno pomembno, kam in kaj se bomo odpravili nakupovat. Še posebej, ko gre za hrano, ki se je glede na podatke Statističnega urada RS v preteklem letu najbolj podražila, in sicer kar za 14,7 odstotka. V prihodnjem letu naj bi jo po rasti cen sicer prehitele storitve, ki nekoliko počasneje reagirajo na gospodarske spremembe, vendarle pa naj bi živila še vedno predstavljala kar tretjino vrednosti inflacije. To pomeni, da bo tudi v prihodnje treba nakupovati premišljeno in staviti na prednosti, ki nam jih nudi določen trgovec; še posebej, ko gre za na optimalno razmerje med kakovostjo in ceno. 

Dober trgovec je fer do kupcev

Dober trgovec bo na prvo mesto vedno postavil kupca in njegovo zadovoljstvo, zato pri HOFERju že od nekdaj ustvarjajo prihranke, ki jih v obliki najboljše HOFER CENE prenašajo na svoje kupce. Na ta način HOFER mili posledice inflacije in svojim kupcem zagotavlja najboljšo možno ceno. Gre za prednost, ki je na voljo vedno in vsem, brez kartic zvestobe, brez kupončkov za popuste. 

Načelo, da želimo najboljše cene nuditi prav vsem, je privedlo tudi do premišljene odločitve, da nimamo programov zvestobe in s tem povezanih stroškov za računalniško in programsko opremo, pravijo pri podjetju HOFER, HOFER CENA je vedno dobra, vsakemu dostopna in dokaz, da za izdelke visoke kakovosti ni treba odšteti visokih zneskov, saj pri HOFERju z učinkovitim poslovnim modelom ustvarjene prihranke vedno prenesemo na svoje kupce. Ker je to fer. Tako lahko iz dneva v dan in od izdelka do izdelka nudimo visoko kakovost po najboljši HOFER CENI.

Kaj mora imeti kakovostna blagovna znamka?

V redni ponudbi trgovin HOFER najdete več kot 3.000 izdelkov za vsak dan in vsak žep, ki jih dopolnjuje posebna ponudba, v okviru katere letno ponudijo več kot 5.500 različnih izdelkov. V veliki večini (približno 90 odstotkov) gre pri redni ponudbi za skrbno izbrane izdelke lastnih blagovnih znamk, ki predstavljajo eno ključnih prednosti njihovega poslovnega modela. Tako imajo v primerjavi s komercialnimi znamkami ves čas nadzor nad stroški in kakovostjo izdelkov, vse prihranke, ki jih ustvarijo na tej poti, pa pretopijo v nizke cene. 

HOFER CENA je sinonim za prihranke.
HOFER CENA je sinonim za prihranke.FOTO: Arhiv naročnika

Da lahko kupcem ponudijo samo izdelke najvišje kakovosti, so pri HOFERju vpeti v celotni proces trgovanja: od izbora zanesljivih dobaviteljev, kakovostnih sestavin in sestave receptur do neprestanih preverjanj kakovosti na vseh stopnjah razvoja izdelka. Izdelki blagovnih znamk BIO natura, Milfina, Happy Harvest, Ombia, Choceur, Okus tradicije, Okus podeželja, Tandil in številni drugi tako slovijo po izjemni kakovosti, a večinoma stanejo občutno manj kot enaki izdelki konkurenčnih ponudnikov. 

Čeprav večino HOFER ponudbe predstavljajo izdelki lastnih blagovnih znamk, je ta vedno dovolj pestra, da vsak najde, kar potrebuje, hkrati pa s predhodnim izborom izdelkov pomagajo kupcem do lažje odločitve za tistega pravega – le kdo želi izgubljati čas v trgovini za iskanje pravega mehčalca za perilo med 27 različnimi? Da je nakupovanje še prijetnejša izkušnja, si v vseh trgovinah izdelki na policah trgovin HOFER praviloma sledijo v enakem zaporedju oz. se nahajajo na podobnih mestih, kar ne le olajša, temveč tudi pospeši nakupovanje. Čas pa je, kot vemo, izjemno dragocena dobrina.

Do prihrankov tudi s preudarnim skladiščenjem in dodelanim sistemom logistike

Skrben predhodni izbor se pozitivno odraža tudi na stroških, saj so trgovine HOFER lahko manjše, skladiščenje ugodnejše, delo lahko opravi manj ljudi. Vse prihranke, ki jih na ta način ustvarijo, pretopijo v nizke cene. 

In ko že govorimo o skladiščenju: HOFER se lahko pohvali tudi z izjemno učinkovitim logističnim sistemom. Sveže sadje in zelenjavo jim dobavitelji denimo vsak večer pripeljejo v centralno skladišče, kjer ju takoj sortirajo v optimalne količine in v nekaj urah dostavijo v trgovine HOFER po vsej Sloveniji, da zjutraj dnevno sveža pričakata kupce.

V trgovine dostavljajo količine, za katere menijo, da jih bodo odprodali v enem dnevu, kar pomeni, da kakšen sadež ali vrtnina zvečer morda nista več na voljo, a manj ostankov pomeni tudi manj zavržene hrane in več prihranka, ki ga pretopijo v nizke cene. Nizke cene v trgovinah HOFER torej omogoča lastna gospodarnost. In le dober gospodar je sposoben ponuditi najboljšo kakovost po izjemni ceni!

Sponzorirana vsebina