Obisk trgovine z živili ni najbolj vznemirljivo početje, a kljub temu se je treba pri tem opravilu obnašati primerno. A prav neprimerno obnašanje kupcev v trgovinah z živili je zelo pogosto. Če se torej želite izogniti obsojajočim pogledom, potem nikar ne delajte napak, ki jih navajamo v nadaljevanju članka.
Morda se tega sploh ne zavedate, vendar obstaja veliko neizrečenih pravil obnašanja v trgovinah, ki bi jih morali upoštevati. Tako ne boste jezili zaposlenih in drugih kupcev.
Uporaba hitre blagajne, čeprav imate več izdelkov, kot je dovoljeno
Če je hitra blagajna namenjena tistim, ki imajo le 10 izdelkov ali manj, vi pa imate 11 artiklov, potem se boste morali postaviti v vrsto pri običajni blagajni.
Hitro skočite po še en izdelek
Vse ste že zložili na trak, blagajničarka že skenira vaše izdelke, vi pa se spomnite, da potrebujete še en izdelek. Menite, da bo to trajalo le sekundo, a temu ni tako. Če morate začasno zapustiti vrsto, vzemite živila s seboj in se, ko se vrnete, postavite na konec vrste.
Če je blagajničarka že začela skenirati vaše izdelke, potem vrste ne zapuščajte. Če brez tega izdelka res ne morete, potem boste morali zapustiti blagajno skupaj z izdelki in se potem znova postaviti na konec vrste.
To, da vas morajo vsi čakati, ker vi skočite še po en izdelek, ni kulturno.
Puščanje smeti v košarici ali vozičku
Se tudi vam pogosto dogaja, da morate pred uporabo najprej počistiti nakupovalni voziček, saj je poln računov, plastičnih rokavic in podobno? Kdor pušča umazane nakupovalne košare in vozičke, se mora zavedati, da ravna nekulturno. Zato je pomembno, da voziček ob vračilu izpraznite, smeti pa vržete v koš, ki je prav v vsaki trgovini, navaja Index.hr.
Med nakupovanjem puščate voziček sredi prehoda
Ko nakupujete, poskrbite, da s svojim vozičkom ne blokirate celotnega prehoda. To, da drugi ne morejo mimo, da vas morajo prositi, da voziček umaknete, ali da ga morajo sami, ni ravno sprejemljivo. Bodite uvidevni, saj v trgovini niste sami.
Ne upoštevate vrste
Vrivanje v vrsto je skrajno nekulturno. Če se vam že mudi, lahko vprašate, ali vas lahko kdo spusti naprej. Nikakor pa se ne morete brez besed postaviti pred čakajoče in se delati, kot da drugih za vami ni.
Vračanje izdelkov tja, kamor ne sodijo
Med sprehodom po trgovini ste ugotovili, da sirnega namaza ne potrebujete, ker se vam pa ne da sprehoditi do hladilnikov, ga pustite kar pri sladkarijah.
To je neuvidevno tako do zaposlenih, ki bodo morali pospravljati za vami, pa tudi izdelek ne bo shranjen na primeren način, saj bi moral biti na hladnem.
Zapiranje vrat hladilnika
Sicer ima večina trgovin hladilnike z vrati, ki se samodejno zaprejo, a pogosti so tudi taki, ki imajo vrata, ki jih morajo kupci zapreti ročno. Ste morda opazili, da se pogosto zgodi, da pri sladoledu ali pakiranem mesu vrata niso do konca zaprta? Bodite tako prijazni in poskrbite, da vrata hladilnika zaprete do konca, saj bo le tako pravilno hladil izdelke.
Otipavanje in ovohavanje sadja in zelenjave
Ja, tudi to se dogaja. Ovohavanje sadja in zelenjave – absolutno ne! Otipavanje brez rokavic – ne! Otipavanje sadja in zelenjave z rokavico, a tako, da živila stiskate, mečete in premetavate po polici – nikakor ne!
Izbira pekovskih izdelkov brez rokavice ali prijemalke
Saj veste, da imajo določene trgovine na voljo pekovske izdelke, ki si jih lahko postrežete sami? In vedno se najde vsaj ena oseba, ki si jih postreže z golo roko, tako da vmes malo pretipa še druge ... Absolutno ne!!
Katero početje kupcev pa moti vas?