Cekin.si
Terme Széchenyi (Madžarska)

Potrošnik

Najbolj precenjene znamenitosti v Evropi? Nova študija razkriva razočaranja turistov

M.M.
23. 03. 2025 03.39
1

Nova študija razkriva, katere znamenitosti v Evropi so najbolj precenjene. Od Rima do Budimpešte – preveč gneče, visoke cene in razočarane stranke.

Nekatere znamenitosti so precenjene, prepolne turistov in razočarajoče – to kaže nova raziskava, ki je analizirala več kot 95.000 mnenj popotnikov o 200 najbolj obiskanih turističnih točkah. Podjetje Radical Storage je namreč ocenilo stopnjo negativnih komentarjev in ugotovilo, da je več evropskih znamenitosti, ki veljajo za must-see destinacije, pravzaprav razočaranje.

Največja presenečenja? Na vrhu seznama so Alton Towers v Veliki Britaniji, termalne kopeli Széchenyi v Budimpešti, Siam Park na Tenerifih, Time Out Market v Lizboni in celo slavni Vodnjak Trevi v Rimu.

1. Alton Towers (Velika Britanija) – najdražja turistična past?

Alton Towers, največji tematski park v Združenem kraljestvu, je imel najvišji odstotek negativnih ocen. Turisti so se pritoževali nad visokimi cenami, skritimi stroški in slabimi storitvami

Kritike so vključevale:

- zavajajoče informacije o vstopnicah,

- plačljive dodatke za nekatere vožnje,

- drago hrano in pijačo,

- dolge čakalne vrste.

Skoraj 50 % ocen je vsebovalo negativne komentarje, kar je bistveno več od povprečja (10,9 %).

2. Terme Széchenyi (Madžarska) – preveč gneče, premalo sprostitve

Največje termalne kopeli v Evropi bi morale biti raj za wellness turiste, a v praksi so pogosto prenatrpane. 16,8 % obiskovalcev je poročalo o težavah z dostopnostjo, dolgih vrstah in prenatrpanih bazenih, kar je štirikrat več od povprečja (4,4 %).

Kljub svoji zgodovini (odprte leta 1913) in impresivni arhitekturi, so mnogi obiskovalci pričakovali več.

Terme Széchenyi (Madžarska)
Terme Széchenyi (Madžarska) FOTO: Adobe Stock

3. Siam Park (Španija) – slabe storitve za stranke

Največji evropski vodni park, odprt leta 2007 na Tenerifih , je pogosto označen kot "najboljši vodni park na svetu", a mnenja turistov kažejo drugačno sliko. Nevljudno osebje, težave z dostopnostjo in občutek, da park ni prijazen do invalidov ali oseb s prekomerno telesno težo, so bili glavni razlogi za negativne ocene.

Skoraj 30 % obiskovalcev je svojo izkušnjo označilo kot slabo ali razočarajočo.

4. Time Out Market (Portugalska) – žrtev lastnega uspeha?

Time Out Market Lisboa je eden najbolj znanih svetovnih kulinaričnih trgov, a se je iz priljubljene gurmanske destinacije spremenil v preveč natrpano turistično past. 18,4 % obiskovalcev se je pritoževalo nad gnečo in dolgimi čakalnimi vrstami, kar je največji odstotek nezadovoljstva med analiziranimi znamenitostmi.

Mnogi turisti menijo, da je trg izgubil svoj čar in postal preveč komercializiran.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

5. Vodnjak Trevi (Italija) – preveč ljudi, premalo prostora

Eden najbolj znanih rimskih spomenikov, znan po filmu La Dolce Vita, vsako leto pritegne milijone turistov. V vodnjak letno vržejo več kot 1 milijon evrov kovancev, vendar mnogi obiskovalci pravijo, da je izkušnja manj pravljična, kot se zdi na slikah. Skoraj 25 % turistov je omenilo neznosno gnečo in težave z dostopnostjo.

Leta 2024 je bil vodnjak delno zaprt zaradi prenove, kar je še dodatno prispevalo k nezadovoljstvu obiskovalcev.

Vodnjak Trevi v Rimu
Vodnjak Trevi v RimuFOTO: AP

Ali so nekatere znamenitosti precenjene?

Študija kaže, da visoka priljubljenost ne pomeni vedno dobre izkušnje.

Glavni razlogi za razočaranje so bili:

- previsoke cene,

- prenatrpanost,

- slabe storitve za stranke,

- slaba dostopnost.

Kaj menite? Ste že obiskali katero od teh znamenitosti? Ste bili navdušeni ali razočarani?

Vir: Euronews

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (1)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 816