Ulica Via MonteNapoleone je uradno dobila naziv najdražje nakupovalne ulice na svetu, saj je po podatkih svetovnega indeksa poslovnih nepremičnin v ZDA milanska ulica prehitela celo newyorško Peto avenijo.
Najnovejša različica letnega globalnega indeksa ameriškega podjetja Cushman & Wakefield, ki razvršča nakupovalna območja glede na cene najemnin, je znak zaželenosti ulice MonteNapoleone kot naslova za luksuzne blagovne znamke oblačil, nakita in celo slaščic.
Povprečna najemnina na milanski ulici se je povzpela na 20.000 evrov na kvadratni meter, medtem ko je na 11 blokov dolgem odseku zgornje Pete avenije znašala 19.537 evrov na kvadratni meter.
Guglielmo Miani, predsednik združenja četrti MonteNapoleone, meni, da sta med ključnimi prednostmi ulice MonteNapoleone njena majhnost, saj je dolga le 350 metrov, ter njena peš dostopnost do storitev in vrhunskih kulturnih znamenitosti.
Majhna in ekskluzivna
To, da ne morejo vsi priti na to ulico, je kar velika prednost, saj ima tako pozicijo ekskluzivnosti. Gre za zelo omejen prostor, je dejal Miani, čigar skupina zastopa tudi podjetja v stranskih ulicah, ki se križajo in skupaj z ulico MonteNapoleone tvorijo območje, znano kot milanski modni štirikotnik.
Največje blagovne znamke na ulici letno prodajo za od 50 do 100 milijonov evrov blaga, je dejal Miani, kar precej pripomore k dvigu najemnin. Po podatkih okrožja MonteNapoleone je letos do novembra območje obiskalo 11 milijonov ljudi, vendar ni mogoče ugotoviti, koliko je bilo velikih zapravljivcev in koliko si jih je le ogledovalo izložbe. Po podatkih podjetja Global Blue, ki se ukvarja z neobdavčenim nakupovanjem, je povprečni kupec na ulici MonteNapoleone med avgustom in novembrom za nakup porabil 2.500 evrov, kar je najvišji povprečni znesek na svetu.
Ulica je magnet za kupce, ki se pripeljejo z maseratiji, porscheji in celo ferrariji.
"To je fantastičen kraj. Dober kraj za nakupovanje," je dejal turist iz Kitajske, ki je imel polne roke nakupovalnih vrečk. Razkril je, da je za luksuzni plašč Fendi, ki ga je kupil v Milanu, plačal polovico manj, kot bi plačal doma.
Nekaj izložb nižje se je turistka iz Belluna, italijanskega mesta v gorovju Dolomiti, čudila debelemu, meter dolgemu pletenemu šalu, katerega cena je bila 980 evrov.
Čeprav je zgornja Peta avenija na seznamu družbe Cushman & Wakefield nazadovala na drugo mesto, je organizacija, ki je varuh in glavni promotor te manhattanske ulice, pohvalila dosežek MonteNapoleona. "Milanske naložbe v javni prostor se obrestujejo, kar je zmaga za njihove kupce, podjetja in mesto kot celoto," je dejala Madelyn Wils, začasna predsednica združenja Fifth Avenue. Izrazila je tudi prepričanje, da se bodo z novimi naložbami in rekordnim prodajnim letom na Peti aveniji v kratkem vrnili na vrh.
Vir: euronews