Cekin.si
Natakarica
Potrošnik

Natakarica razkrila način, kako stranke goljufajo restavracije

M.M.
18. 06. 2025 09.27
1

Kaj storiti z gosti, ki tako goljufajo? Pustiti, da gredo brez plačila ali jih takoj nagnati?

Poletna sezona počitnic in potovanj je pred vrati, toplejše vreme in sončni dnevi pa večino popotnikov silijo, da poiščejo tolažbo v bližnjih restavracijah in kavarnah, kjer se ohladijo s pomočjo klime. Čeprav so cene hrane v restavracijah v zadnjih letih močno narasle, se turisti še vedno odločijo, da si privoščijo nekaj lokalnih specialitet.

Seveda nekateri ljudje niso zadovoljni s cenami hrane in se restavracijam povsem izogibajo, toda neka natakarica je razložila trik, ki ga nekatere stranke uporabijo, da se izognejo plačilu visokega zneska. V objavi na TikToku, ki je postala viralna, je natakarica delila izkušnjo, ki jo je opisala kot veliko prevaro.

Natakarica
NatakaricaFOTO: Shutterstock

V videoposnetku, ki ga je posnela v kuhinji restavracije, kjer dela, je uporabnica opisala situacijo, ki jo je pustila brez besed: gostje so naročili sedem različnih jedi, pojedli skoraj vse, nato pa se pritožili, da nobena ni bila okusna, in zahtevali vračilo denarja.

Po njenih besedah je bil začetek povsem običajen - naročili so pijačo, predjedi in glavne jedi, a kmalu je sledilo prvo "nezadovoljstvo".

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Ženska je vrnila pol burgerja, krompirček pa je pojedla v celoti. "V redu, mislila sem, da burger morda ni dober zanjo," je rekla natakarica.

Vendar se ni ustavila pri tem, saj je ista gostja naročila še testenine s kozicami. Pojedla je večino, preden je tudi to jed razglasila za ogabno. "Na krožniku so ostali trije koščki špagetov. Trije!" je poudarila jezna natakarica, in da bi bilo še huje, sta se ji zakonca posmehovala, ko je z računa odštevala zneske.

"Vsakič, ko sem šla mimo njiju, sta se smejala. Dobesedno sta se zabavala na moj račun. Kljub temu je bil njun račun zaradi kritik, usmerjenih proti vodji izmene, popolnoma znižan. Ne morem verjeti, da je vse odštel z njunega računa," je šokirano dejala natakarica. Zakonca sta se tako najedla in nič plačala. 

Natakarica trdi, da to ni osamljen primer, in je svoje sledilce vprašala: "Ali to res počnete v restavracijah? Naročite kup hrane, pojeste vso in nato zahtevate vračilo denarja, ker vam 'ni bilo všeč'? To postaja normalno, a ne bi smelo biti tako." 

Mnogi so se v komentarjih postavili na stran natakarice. "Če gost poje več kot polovico porcije – vračila denarja ni."

Nekateri pa so kritizirali tudi zaposlene v restavraciji, ki bi po njihovih besedah moral goste po vrnitvi druge porcije pregnati iz restavracije.

Kaj vi menite? Kako bi morali ravnati zaposleni?

Vir: Folder Dnevnik.hr

Se vam zdijo informacije pomembne? Vam je članek všeč? Delite ga s svojimi prijatelji!

Najbolj brani članki: 

Komentarji (1)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 989