Cekin.si
Potniki med letom
Potrošnik

Let je zaključila na urgenci, sedaj zahteva milijone

M.M.
04. 07. 2025 03.15
0

Let med Kopenhagnom in Oslom bi lahko skandinavsko letalsko družbo drago stal. Poglejte, kaj se je zgodilo ženski, ki sedaj zahteva visoko odškodnino Tožbo je vložil tudi njen mož.

Potnica je vložila tožbo proti letalski družbi SAS, v kateri trdi, da je med letom utrpela hude opekline, potem ko so jo polili z izjemno vročo kavo, ki ji jo je po njenih besedah malomarno postregel član kabinskega osebja.

Po besedah njenega odvetnika Jonathana C. Reiterja se je incident zgodil, medtem ko ji je posadka stregla pijačo, pri čemer je "izjemno vroča" kava končala na koži njegove stranke in povzročila hude poškodbe.

Odvetnik navaja, da je njegova stranka utrpela hude opekline, hude bolečine, čustveno stisko, zmanjšano kakovost življenja, trajne brazgotine in telesno pohabljenost ter znatno osebno in finančno škodo.

Skupni znesek odškodnine, ki ga zahteva od letalske družbe, znaša približno 100 milijonov norveških kron (skoraj 9 milijonov evrov), mož poškodovane potnice pa zahteva še približno milijon evrov za utrpelo travmo in motnje družinskega življenja.

"Ni dvoma, da postrežba prevročih pijač potnikom med letom predstavlja predvidljivo tveganje," je odvetnik Reiter dejal v sporočilu za javnost, o katerem so poročali številni ameriški mediji.

Na letalu
Na letaluFOTO: Thinkstock

Scandinavian Airlines System (SAS) oz. norveški predstavnik skupine potrjuje, da sodni postopki še potekajo. Tiskovna predstavnica podjetja Estyn Schmidt je za norveški portal Sol povedala, da glede na naravo postopka trenutno ne morejo podati nadaljnjih komentarjev.

Primer je pritegnil pozornost javnosti, mnenja strokovnjakov pa so deljena. Vendar pa nekateri poudarjajo, da tožba vsebuje elemente pravne kulture, značilne za Združene države Amerike.

"Ta odškodninski zahtevek se sliši nekoliko ameriško. Ne spomnim se podobnih primerov proti skandinavskim letalskim družbam, ki bi imeli uspešen izid za tožnike," je dejal Hans Jürgen Elnes, letalski strokovnjak in analitik letov.

Medtem ko javnost in industrija spremljata izid postopka, se postavlja vprašanje: v kolikšni meri so letalske družbe pripravljene na novo opredeliti svoje postopke storitev, da bi zmanjšale pravno tveganje in zagotovile večjo varnost potnikov med leti.

Vir: BiznisKurir in avioportal.me

Se vam zdijo informacije pomembne? Vam je članek všeč? Delite ga s svojimi prijatelji!

Najbolj brane novice:

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 989