Cekin.si
Olimpijske igre v Parizu

Potrošnik

Olimpijske igre 2024: storite to, da ne boste imeli pokvarjenega dopusta

STA
11. 05. 2024 04.13
0

Francoske oblasti se pripravljajo na boj proti pričakovanemu valu goljufij, katerih tarča naj bi bili milijoni obiskovalcev iz tujine, ki bodo Francijo obiskali zaradi letošnjih poletnih olimpijskih in paraolimpijskih iger. Gre za pričakovane goljufije in prevare, zlasti v gostinskih in hotelskih obratih.

Med goljufijami, s katerimi želijo preslepiti naivne goste iz tujine in jim vzeti denar, so denimo na prvi pogled nedolžne in majhne prevare v gostinstvu, ko industrijsko predelano hrano oglašujejo z oznako "domači zajtrk", poroča agencija AFP.

Med goljufijami so tudi lažne zvezdice, ki jih dodajo hotelskim ocenam, ali nepoštena praksa, ko javno ne objavijo cenika sob. Gre za tako imenovane turistične pasti, za katere policija za boj proti goljufijam pričakuje, da jih bodo nastavili nič hudega slutečim obiskovalcem.

Oblasti za zdaj takšne incidente obravnavajo kot manjše prekrške, ki so večinoma omejeni na hotelski sektor, so sporočili iz enote za varstvo potrošnikov ministrstva za finance.

Vendar ne bo ostalo zgolj pri tem, so opozorili predstavniki enote in dodali, da bodo poostrili preglede podjetij pred in med olimpijskimi igrami, da bi zagotovili, da so informacije dane potrošnikom, točne. Še zlasti pa želijo obiskovalce obvarovati pred tem, da izdelki, ki jih bodo kupili, "niso ponarejeni ali celo nevarni oziroma zdravju škodljivi", je direktorica enote Sarah Lacoche povedala novinarjem.

Opravljenih je bilo že več kot 4000 inšpekcijskih pregledov podjetij in še 6000 jih bo sledilo, vsi pa so bili posebej namenjeni preprečevanju lažnega oglaševanja in prevar, povezanih z olimpijskimi igrami, vključno s prodajo lažnega blaga, povezanega z igrami.

Preiskave, ki jih izvaja skupaj 2900 inšpektorjev za boj proti goljufijam, vključujejo tudi prefinjene metode odkrivanja, kot je rentgensko slikanje sumljivih izdelkov.

Olimpijske igre v Parizu
Olimpijske igre v ParizuFOTO: Profimedia

"Identificirali smo nekaj manjših goljufij," je dejala Lacochejeva. Te so vključevale izmišljene storitve letališkega prevoza ali brisanje negativnih ocen strank s spletnih strani gostinskih obratov, je dejala.

Potrošnike spodbujajo k uporabi namenske aplikacije SignalConso, kjer so na razpolago obvestila o prevarah oziroma lahko te prijavijo.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 861