Milenijci se najbrž še spomnite majhnih, približno 40 kvadratnih metrov velikih trgovin, ki so pred dobrimi 20 leti stale skorajda na vsakem vogalu in večinoma ponujale po eno vrsto osnovnih živil in življenjskih potrebščin. O svetovnem spletu in družbenih omrežjih takrat ni bilo še niti govora, zato se je bilo za nasvet pri nakupu treba obrniti na prodajalce. Ti so bili glavni vir informacij o izdelkih in storitvah, kar pomeni, da so imeli 'ultimativno moč' usmerjanja nakupnih odločitev kupcev.
Te majhne trgovinice so bile za sedanje razmere relativno slabo založene, a so bile priročne, saj si takrat vsak še ni mogel privoščiti avtomobila, niti izpita zanj. Ko je začela kupna moč naraščati in smo postajali vse bolj mobilni, so se začela pojavljati nakupovalna središča in velike živilske prodajalne. Nenadoma smo imeli na voljo različne prodajalne, v katerih so bile na policah desetine vrst moke, sladkorja, piškotov, kave in raznih izdelkov, ki jih prej nismo niti poznali.
Večina nas je bila na začetku skeptična do dejstva, da je lahko v eni trgovini na voljo vse od svežega kruha, delikatese in raznoraznih živil, pa do oblačil, igrač in orodja. A smo se navadili. In postalo nam je všeč, da nam ni treba hoditi od trgovine do trgovine. Potem so prišla kartična plačila, razni programi zvestobe, nakupovanje prek spleta, aplikacije, danes se vse bolj uveljavljajo tudi samopostrežne blagajne. Vse te spremembe so močno vplivale na naše nakupovalne navade in močno 'prešejkale' nakupovalno sceno.

Kupec leta 2024 trgovcem predstavlja izjemen izziv
Danes smo kot kupci veliko bolj zahtevni, kot smo bili pred desetletji, znamo iskati in pridobivati informacije in točno vemo, kakšno nakupovalno izkušnjo si želimo – ter kje jo lahko dobimo! Kupec leta 2024 torej vse bolj ceni udobje, hitrost in priročnost. Nekaterim je najpomembnejši faktor nakupa cena, drugi prisegajo na kakovost, tretji na poreklo, četrtim je pomemben odnos zaposlenih.
Medtem ko je bilo vmes najboljše neznano, eksotično in ekstravagantno, se danes potrošniki ponovno vračamo k tradiciji, vse bolj cenimo in iščemo lokalne proizvode, ključna nam je tudi svežina. Vse manj smo naklonjeni raznim programom zvestobe in čeprav vemo, da so samopostrežne blagajne prihodnost nakupovanja, imamo radi fizični stik z zaposlenimi, ker nam daje občutek domačnosti.
Sodobni potrošnik ima torej 'absolutno oblast' nad svojo nakupno odločitvijo in trgovci si na vse pretege prizadevajo, da jim zagotovijo čim boljšo uporabniško izkušnjo. Vendar pa je naloga vse prej kot enostavna, saj se dejavniki, po katerih se odločamo o tem, kje bomo nakupovali, pogosto izključujejo med seboj. Težko je zagotoviti vrhunsko kakovost po dostopni ceni, ustvariti delovno okolje, v katerem bodo zaposleni svoje zadovoljstvo prenašali na kupce in ponuditi dnevno sveže izdelke iz lokalnega okolja. V slovenskem prostoru lahko kot primer dobre prakse izpostavimo HOFER, ki že od odprtja svoje prve trgovine v Sloveniji leta 2005 'šejka sceno' z nakupi po najboljši HOFER CENI.
Kako jim uspeva?
HOFER CENA je vedno najboljša in dostopna vsakomur, omogoča pa izbiro izdelkov visoke kakovosti ter najboljše razmerje med kakovostjo in ceno. Kar 90 % HOFERjeve ponudbe predstavljajo lastne blagovne znamke, nad katerimi znan trgovec bedi skozi celotni proces – od izbire sestavin in sestavljanja receptur do zagotavljanja kakovosti na vsakem koraku proizvodnje. V primerjavi s konkurenčnimi blagovnimi znamkami imajo tako popoln nadzor nad kakovostjo in stroški, kar jim omogoča, da ustvarjene prihranke pretapljajo v ugodne cene.

Nakupovanje pri HOFERju poteka brez kartic zvestobe, zbiranja točk ali rezanja kuponov, saj verjamejo, da ima vsakdo pravico nakupovanja po vedno najboljši HOFER CENI. Kot pravijo, imajo zaradi tega nižje stroške upravljanja, kar za kupce pomeni nižje cene izdelkov. Velika prednost trgovin HOFER je tudi njihova poenotena arhitektura, ki pomembno skrajša čas iskanja izdelkov, notranja oprema in razporeditev trgovine pa ne omogočajo le prijetnejše nakupne izkušnje, temveč tudi opazne prihranke.
Prihranke je treba najti tudi tam, kjer se jih ne pričakuje
Pri HOFERju 'šejkajo sceno' tudi z zagotavljanjem svežine preko natančnega naročanja in učinkovite logistike. Uspešno sodelujejo že z več kot 150 slovenskimi dobavitelji, ki so ključni del njihove filozofije. Na ta način gradijo partnerstva, ki krepijo lokalno gospodarstvo in zagotavljajo visoke standarde kakovosti po najboljši HOFER CENI. Njihovo centralno skladišče vsak večer sprejme sveže sadje in zelenjavo, ki ju že naslednje jutro dostavijo v trgovine po Sloveniji. Ta sistem zagotavlja vsakodnevno svežino na policah, zmanjšuje odpadke in zavrženo hrano. Učinkovitost teh procesov pa omogoča, da lahko kupcem ponudijo ugodne cene. Ob tem vsak ponedeljek in četrtek 'prešejkajo' svojo ponudbo z izbranimi izdelki, ki odgovarjajo letnemu času in željam kupcev, ter jih ponudijo po najboljši HOFER CENI.
Na HOFERjevih policah se tekom leta zvrsti tudi več kot 6500 neživilskih izdelkov, vse od oblačil do elektronike. HOFER CENA je rezultat velikih mednarodnih naročil, z omejeno ponudbo in možnostjo naročila preko spleta, kar jim omogoča prihranke pri skladiščenju. Te prihranke nato prenesejo na kupce z ugodnimi cenami. Ob tem se osredotočajo zlasti na vsakodnevne izdelke, ki so aktualni v določeni sezoni, kar zmanjšuje stroške skladiščenja in vzdrževanja zalog. Prihranke sicer najdejo tudi tam, kjer jih morda ne bi pričakovali. V njihovih trgovinah denimo ne predvajajo glasbe, kar pomeni prihranek pri zakupu avtorskih pravic in infrastrukture. Odrekli so se igralnicam in otroškim kotičkom, kar optimizira uporabo prostora, zmanjšuje delovne obremenitve sodelavcev ter tako omogoča nižje cene.

S 'šejkanjem scene' do ključne konkurenčne prednosti
Z vsemi naštetimi 'HOFER resnicami' priljubljen trgovec sledi miselnosti in željam sodobnega potrošnika ter mu zagotavlja popolno nakupovalno izkušnjo, obenem pa trdno stoji za svojimi vrednotami in vizijo ter 'šejka sceno' po svoje, ne ozirajoč se na to, kaj počne konkurenca. Če želiš biti privlačen, moraš biti unikaten, zato je pomembno znati uporabiti inovativne in sodobne pristope poslovanja tako, da je zagotovljena izjemna nakupovalna izkušnja ter visoka kakovost izdelkov po najboljši HOFER CENI.
Sponzorirana vsebina