Cekin.si
Postrežba

Potrošnik

Vprašali smo vas, kaj vas v restavracijah in lokalih najbolj moti

M.M.
25. 03. 2024 08.09
1

Delati v gostinstvu je naporno, a so stvari, ki gredo na živce tudi gostom, počnejo pa jih zaposleni v lokalih in restavracijah. Katere stvari so to?

Paula McInerney za contentedtraveller.com poudarja, da je ena od stvari, ki jih natakarji delajo narobe, različna obravnava gostov, ki so se oblekli za odhod v restavracijo in so videti, kot da so polni denarja, in tistih, ki na prvi pogled ne izgledajo, kot da dobro služijo.

"Se spomnite Julie Roberts v filmu Čedno dekle, ko je vstopila v butik Rodeo Drive in je niso hoteli postreči? To je bila velika napaka. Ne bodite tako arogantni in ne sodite ljudi po njihovem videzu," pravi. 

Dodaja, da je poleg dvojnih meril pri obravnavi gostov tudi pospravljanje miz, preden gostje pojedo ali popijejo, visoko na seznamu najbolj nadležnih stvari, ki jih počnejo natakarji.

"Ne dotikajte se naših krožnikov, dokler VSI ne končamo z jedjo. Če vzamete krožnik vsakič, ko katera oseba pri mizi zaključi, je lahko gostu, ki jé počasneje, neprijetno, zato bo pojedel hitreje, samo da bi se znebil obroka," pravi Paula in dodaja, da velja enako tudi za odnašanje kozarcev v kavarnah.

Ena od stvari, na katere je še posebej alergična, je, ko jo natakarji sprašujejo, kakšna je njena hrana že ob prvem grižljaju. Ima polna usta, še vedno prežvekuje in ne more govoriti, ob tem pa tudi še ne ve, kako bi hrano ocenila. 

Na živce ji gredo tudi mize, ki se majajo in jih mora sama podložiti s papirjem ali robčki. Pred očmi pa se ji tudi stemni, ko natakar račun brez besed izroči moškemu spremljevalcu, saj gre po njenem mnenju za seksistično gesto. 

Restavracija
RestavracijaFOTO: Thinkstock

Kaj pa ji gre na živce pri drugih gostih?

Ko gre za nadležne navade drugih gostov, Paula izpostavi starše, ki menijo, da lahko njihovi neukrotljivi otroci v restavracijah počnejo karkoli želijo. Ob bok jim postavi lastnike psov, ki menijo, da je njihov ljubljenček pravi sonček, ki je lahko brez nadzora in je tako ljubek, da ga morajo imeti vsi radi. 

Mnenje naših bralcev

Za mnenje smo na Facebooku povprašali tudi naše bralce. Še vedno so visoko na lestvici glasno govorjenje, preglasna glasba, nevzgojeni otroci, domače živali v notranjih prostorih gostinskega lokala ...

"Ko se gost usede sam za največjo mizo pripravljeno za več oseb. Usede za mizo poleg vseh pripravljenih in čaka, da jo pripraviš pospraviš. Da odlaga krožnike na čisto mizo zraven. Da ne pozna osnovnega bontona. Pa najbolj, da ve zapiralni čas in sedi še eno uro ..."

"Na splošno prevladuje nevzgojenost gostov, otrok in osebja. Ni več prosim, hvala, vam lahko kaj priporočim, pohvala osebju in lep vljuden pozdrav...bonton v roke eni in drugi."

Več odgovorov si lahko preberete v komentarjih na Facebooku. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (1)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 861